اینستاگرام امکان محدود کردن کامنت‌ها را فراهم کرد

۵ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اینستاگرام یک ابزار بسیار مفید و کارآمد معرفی کرد که باعث می‌شود کاربران بتوانند امکان ارسال نظر برای پست‌هایشان را به افراد خاص محدود کنند.

از این به بعد کاربران می‌توانند امکان کامنت گذاشتن روی ویدیوها و تصاویر را در اکانت‌های پابلیک محدود کنند. کاربران این امکان را خواهند داشت تا امکان کامنت گذاشتن را تنها به افرادی بدهند که جزو فالورها به حساب می‌آید. همچنان اکانت‌های پابلیک و شخصی می‌توانند امکان ارسال کامنت را برای همه فعال یا غیر فعال کنند.

اینستاگرام همچنین امکان فیلتر کردن کامنت‌ها را گسترده‌تر کرده است. اکنون می‌توان کامنت‌هایی که به زبان‌های عربی، فرانسه، آلمانی و پرتغالی ارسال می‌شوند را هم فیلتر کرد. این ویژگی چند ماه پیش برای زبان انگلیسی با پشتیبانی از هوش مصنوعی راه اندازی شده بود.

در قسمت ویدیوهای زنده این امکان در اختیار کاربران قرار گرفته که بتوانند میزان سلامت یک ویدیوی زنده را اعلام کنند. با راه اندازی امکان پخش زنده بسیاری از کاربران به پخش مضامین نامناسب مثل آزار شخصی و حتی خودکشی پرداختند. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند از پخش چنین مضامینی جلوگیری کنند.

 

منبع: The Verge
telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه