از این به‌بعد می‌توانید کامنت‌های اینستاگرام را فیلتر کنید

۲۴ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اوایل تابستان امسال بود که اینستاگرام، دسترسی فیلتر کردن کلمات توهین‌آمیز در کامنت را در اختیار کاربران رده‌بالای خود قرار داد؛ قابلیتی که به کمک آن کاربران می‌توانند کاری کنند که کسی نتواند برای آن‌ها کامنت‌های توهین‌آمیز بگذارد.

بر اساس جدیدترین اخبار منتشرشده، قابلیت فیلتر کردن کلمات توهین‌آمیز در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام در اختیار تمام کاربران قرارگرفته است. با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌تواند به‌صورت کاملا اختیاری، کلماتی که در نظرشان توهین‌آمیز است را فیلتر کرده و اجازه‌ی استفاده از آن‌ها را به دیگر کاربران این شبکه ندهند. گفتنی است که این تنظیمات برای حساب کاربری هر شخص به‌صورت جداگانه تنها با کلیک کردن روی یک دکمه انجام می‌شود. به خاطر داشته باشید که در کنار اضافه شدن این قابلیت کاربردی، در به‌روزرسانی جدید اینستاگرام، صفحه‌ی بخش نظرات هم دست‌خوش تغییرهای شده است؛ در این تغییر‌ها، الگوریتمی به بخش نظرات اضافه‌شده که به‌صورت خودکار، کامنت‌هایی که از نظر محتوا به موضوع عکس آپلود شده نزدیک‌تر است را رده‌بندی کرده و در صدر دیگر کامنت‌های قرار می‌دهد.

1

در نظر داشته باشید که حدود ۲ ماه پیش برای اولین بار، بخشی از اطلاعات این به‌روزرسان اینستاگرام در خبرگزاری واشنگتن به شکل یک شایعه به بیرون درز کرده بود.

منبع: The Verge

‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar bijan

    یک اتفاق عالی امیدوارم اینطوری یکم از آبروریزی ها کاسته بشه.

  2. Avatar امین

    فکر کنم اینو فقط به خاطر ایرانی ها اضافه کرده!!

  3. Avatar عرفان

    ای پی ایران. رو که فعلا بستن.
    حداقل شما بگید چیکار کنیم

  4. Avatar محمد سیفی

    خدارو شکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه