اینستاگرام مشغول کار روی حالت عکاسی پرتره برای استوری‌هاست

۱۵ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اینستاگرام

اینستاگرام مدت‌هاست که از نظر تعداد کاربران از اسنپ‌چت جلو زده، ولی رقابت این دو شبکه‌ی اجتماعی هنوز هم ادامه دارد. به همین دلیل است که هر روز شاهد اضافه شدن قابلیت‌های بیشتری به اینستاگرام هستیم. ظاهرا اینستاگرام می‌خواهد حالت‌های عکاسی بیشتری به دوربین خود اضافه کند. در حال حاضر قابلیت‌هایی مثل Superzoom یا Boomerang به هنگام عکس‌برداری و فیلم‌برداری در اپ اینستاگرام، افکت‌های جالبی به تصاویر شما اضافه می‌کنند و به نظر می‌رسد قابلیت بزرگ بعدی، حالت «عکاسی پرتره» برای استوری‌ها باشد.

 این قابلیت با بررسی فایل APK اپ اینستاگرام کشف شده است.

نمی‌دانیم دقیقا اینستاگرام چه ایده‌ای برای حالت پرتره در سر دارد، ولی تصور می‌کنیم افکت مصنوعی بوکه یا تار شدن پس‌زمینه‌ی عکس، قابلیتی باشد که حالت پرتره‌ی اینستاگرام به عکس‌ها اضافه می‌کند. این قابلیت با بررسی فایل APK اپ اینستاگرام کشف شده است. در بخش حالت‌های عکاسی استوری، آیکون جدیدی به اسم پرتره اضافه شده است.

ممکن است این قابلیت به زودی به اینستاگرام اضافه شود. بر و بچه‌های Tech Crunch که این قابلیت را کشف کرده بودند، قبلا از اضافه شدن قابلیت‌های ذخیره‌ی استوری‌ها یا اضافه کردن فایل‌های گیف به استوری، با بررسی فایل APK خبردار شده بودند. اینستاگرام در آن زمان وجود این قابلیت‌ها را تکذیب کرد، ولی یک هفته بعد آن‌ها به این شبکه‌ی اجتماعی اضافه شدند.

فعلا کمی صبر می‌کنیم تا شاید خبری رسمی از سوی اینستاگرام بشنویم.

منبع: Tech Crunch

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه