ایکس‌باکس اسکورپیو تمام بازی‌ها را بهتر اجرا می‌کند

۲۰ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

قدرت بسیار زیاد کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو باعث می‌شود که بازی‌های فعلی ایکس‌باکس وان و بازی‌های کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ که روی ایکس‌باکس وان اجرا می‌شوند، عملکرد بهتری پیدا کنند. این دقیقا چیزی متفاوت‌تر از اجرای بازی‌ها روی پلی‌استیشن ۴ معمولی و پلی‌استیشن ۴ پرو است.

سونی برای اینکه تداخلی در اجرای بازی‌ها روی پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۴ پرو ایجاد نشود، سخت افزار پلی‌استیشن ۴ پرو را چندان قوی‌تر نکرد.

جدول مقایسه ایکس‌باکس اسکورپیو با پلی‌استیشن ۴ پرو

از طرف دیگر مایکروسافت روش دیگری را در پیش گرفته است. ساختار ایکس‌باکس اسکورپیو کاملا با ایکس‌باکس وان متفاوت است. از نظر تکنیکی این موضوع باعث می‌شود که بازی‌های فعالی بهتر روی اسکورپیو اجرا شوند. دقیقا چیزی شبیه به اجرای بازی‌های قدیمی PC روی سخت افزاری قوی‌تر که نتیجه آن اجرای بهتر بازی‌ها می‌شود.

البته بازی‌های فعلی ایکس‌باکس روی ایکس‌باکس اسکورپیو با افزایش فریم‌ریت چشم‌گیری مواجه نمی‌شوند. مثلا بازی‌هایی که با سرعت ۳۰ فریم اجرا می‌شوند به ۶۰ فریم ارتقا پیدا نمی‌کنند؛ اما فریم برخی بازی‌ها مانند Project Cars افزایش پیدا می‌کند. مایکروسافت با این کار می‌تواند کاری کند که گیمرها روی ایکس‌باکس اسکورپیو تجربه بهتری از بازی کردن به دست بیاورند.

بسیاری از بازی‌هایی که در حال حاضر با وضوح تصویر دیانامیک اجرا می‌شوند و وضوح تصویر آن‌ها در برخی صحنه‌ها کم می‌شود، دیگر با نهایت کیفیت اجرا می‌شوند. مایکروسافت اعلام کرده که تمام بازی‌هایی که خودش برای اسکورپیو تولید می‌کند از نهایت قدرت این کنسول استفاده می‌کنند.

این کنسول می‌تواند تصاویر و فیلم‌های ۴K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه هم از تمام بازی‌ها ضبط کند. سرعت بارگزاری بازی‌های فعلی روی اسکورپیو افزایش پیدا می‌کند که این اتفاق به دلیل افزایش رم این دستگاه است.

منبع: VG247telegram_ad2_1
‌‌‌

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمد قاسمی

    کنسول بی باز به چه دردی میخوره؟!! حالا ۵۰۰کی اجرا کنه

    محتواس ک مهمه

    1. Avatar مسعود

      برادر گل من چرا این قدر عجولی خوب در آینده براش بازی میاد دیگه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه