مایکروسافت شایعه ساخت ایکس‌باکس وان مینی را رد کرد

۷ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت در مهر ماه برنامه‌ای را برای معرفی محصولات جدیدش برگزار می‌کند. شایعات به این موضوع اشاره می‌کردند که این شرکت قصد دارد در این برنامه از تبلت‌های جدید، ساعت‌های ورزشی، تلفن‌های همراه و مدل کوچک‌تر ایکس‌باکس وان رونمایی کند.

مدتی پیش شایعات ساخت تبلت، تلفن‌های همراه و ایکس‌باکس وان مینی از سوی مایکروسافت منتشر شده بود. امروز رییس بخش ایکس‌باکس این شرکت شایعه‌ی ساخته شدن ایکس‌باکس وان مینی را رد کرد.

امروز فیل اسپنسر (Phil Spencer) رییس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت در توییتر اعلام کرد که آن‌ها قصد ندارند مدل جدیدی از ایکس‌باکس وان را راهی بازار کنند. اسپنسر در جواب سوالی درباره مدل جدید ایکس‌باکس وان گفت که این شایعات حقیقت ندارند.

spencer-xboxboss

فیل اسپنسر رییس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت

منابع نزدیک به مایکروسافت اعلام کرده‌اند که این شرکت قصد دارد دو تلفن همراه لومیای جدید، تبلت سرفیس پرو ۴ و مایکروسافت بند ۲ را معرفی کند. سایت چینی WPDang‌ به این موضوع اشاره کرده بود که مایکروسافت در حال ساخت ایکس‌باکس وان مینی است و احتمال دارد که در این کنسول از درایو بلوری استفاده نشود. این موضوع باعث کاهش صدا و باریک‌تر شدن آن می‌شود. اسپنسر اعلام کرد که نه تنها این کنسول در برنامه مهر ماه این شرکت حضور ندارد، بلکه آن‌ها قصد ندارند در حال حاضر مدل جدیدی از کنسول ایکس‌باکس وان را راهی بازار کنند.

xbox-one-mini

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه