بازسازی دارک سولز روی نینتندو سوییچ و دیگر پلتفرم‌ها عرضه می‌شود

۲۳ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
Dark Souls: Remastered

پس از ماه‌ها شایعه، پنج شنبه شب و در طول یکی از برنامه‌های کوتاه Nintendo Direct شاهد رونمایی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی «دارک سولز» بودیم. در حالی که نینتندو رسما از Dark Souls: Remastered برای کنسول سوییچ رونمایی کرده بود، طولی نکشید که شرکت باندای نامکو خبر از عرضه‌ی این بازسازی روی تمام پلتفرم‌ها داد.

این نسخه‌ی بازسازی شده از دارک سولز ۱ از نظر گرافیکی پیشرفت کرده است.

بازی Dark Souls: Remastered قرار است در روز ۲۵ می سال جاری میلادی روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه شود.

این نسخه‌ی بازسازی شده از دارک سولز ۱، نه تنها بازی اصلی و محتوای دانلودی آن را به همراه دارد، بلکه هم‌چنین از نظر گرافیکی پیشرفت کرده است. سازندگان بازی برخی از قابلیت‌های گرافیکی موتور پایه‌ی دارک سولز ۳ را به دارک سولز ۱ آورده‌اند؛‌ برای مثال، نورپردازی بازی پیشرفت کرده است و افکت‌های گرافیکی جدیدی هم به بازی اضافه شده است.

در ژاپن، استودیوی From Software هم‌چنین از یک بسته‌ی بزرگ برای پلی‌استیشن۴ رونمایی کرده است که سه بازی دارک سولز را در خود جای خواهد داد.

این بسته که به اسم Trilogy Box عرضه می‌شود در کنار بازی‌ها، همچنین شش کتاب و شش دیسک ساندترک دارد .این بسته با قیمت ۴۵۰ دلار در ژاپن و فقط برای پلی‌استیشن۴ عرضه خواهد شد. زمان عرضه‌ی این بسته برای روز ۲۴ ماه می برنامه ریزی شده است..

می‌توانید در ادامه تیزر کوتاه Dark Souls: Remastered را ببینید.

منبع: Polygon

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی

    با سلام. آقای میرزایی، لطفا اگه امکان داره، مقاله ای در مورد latency (display lag یا input lag) تلویزیون های ال سی دی و اولد بنویسین. و اینکه این لگ تا چه اندازه جدیه و تا چه میزانی قابل قبوله. توی اینترنت (البته سایت های خارجی) اطلاعات ضد و نقیضی در این مورد هست. یه عده گفتن بین ۲۰ تا ۳۰ میلی ثانیه قابل قبوله، چند نفرن گفتن که بالای ۱۰ میلی ثانیه باشه، اصلا قبول ندارن (این در حاله که تقریبا تموم تلویزیون های جدید حتی در حالت game mode لگشون بیش از ۱۰ میلی ثانیه است.)، یه نفر هم گفته بود که اگه بیشتر از ۵ میلی ثانیه باشه، به درد نمیخوره !!! جالبه که یه نفر دیگه در جوابش گفته بود که با تکنولوژی فعلی مینیمم لگ حول و حوش ۱۰ ئیلی ثانیه است که اندکی بیشتر از لگ مانیتور های CRT که تقریبا ۸ میلی ثانیه بوده. با توجه به اینکه شما گیمر حرفه ای هستین و به احتمال زیاد در گذشته، مثلا PS2 رو با تلویزیون CRT بازی کردین، الان که با تلویزیون ال سی دی بازی می کنین، تفاوت محسوسی داره یا خیر؟ لطفا نظر آقای نوردوست رو هم در این زمینه جویا بشین. یکی از دوستای من می خواد PS4 بخره و یه تلویزیون ال سی دی فول اچ دی داره ولی الان به شک افتاده که با این قضیه لگ، خوبه که کنسولو بخره یا بره همچنان رو PC بازی کنه. اگه در مورد لگ اطلاع رسانی کلی بکنید از شما ممنون میشم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه