بازی‌های پلی استیشن به انتخاب کاربران رایگان می‌شوند

۱۱ مرداد ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ارایه‌ی رایگان برخی از بازی‌ها همیشه بخشی از برنامه‌ی پلی استیشن پلاس بوده و تنها کابرانی که حساب کاربری پلاس دارند می‌توانند آنها را دانلود کنند. مایکروسافت هم مدتی پس از پلی استیشن، این سیاست را یادگرفت و آن را در پلت‌فرم‌اش اعمال کرد.

اخیرا یکی از مدیران پلی استیشن در بلاگ این کنسول خبر داده که به‌زودی کاربران پلی استیشن پلاس می‌توانند بازی‌های رایگان را با رای خود انتخاب کنند.

 دنبال‌کنندگان پلی استیشن پلاس به گرفتن بازی‌های رایگان عادت دارند، هرچند که آنها نمی‌توانستند در انتخاب عنوان‌های رایگان نقشی داشته باشند؛ اما این موضوع دیگر مربوط به گذشته می‌شود.

با سرویس «رای بده، بازی کن» (Vote to Play)، بازی‌کنندگان می‌توانند صدای‌شان را به گوش مدیران بخش سرگرمی سونی برسانند. «جان کولر» (John Koller) نایب رییس بخش بازرگانی پلت‌فرم در بلاگ پلی استیشن نوشته است بازی‌‌ای که بیشترین تعداد آرا را کسب کند در ماه بعدی به صورت رایگان ارایه خواهد شد. بازی‌هایی هم که در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند تخفیف خواهند خورد. سونی هنوز در مورد نحوه‌ی سازوکار این رای‌دهی چیزی نگفته است، اما کولر گفته است که به زودی اطلاعات بیشتری دراین‌ باره منتشر خواهد شد.

PS-Plus-Vote-Play-Ann
این سیستم رای‌گیری لزوما اتفاق خوبی برای بازی‌کنندگان نیست، زیرا به این ترتیب قضاوت بر عهده‌ی اکثریت قرار می‌گیرد؛ اکثریتی که ممکن است بعضی از بازی‌های خوب و باکیفیت را نشناسند و در عوض به بازی‌ها صرفا به خاطر معروفیت‌شان رای دهند.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه