بازی ایرانی Shadow Blade: Reload تا یک هفته‌ی دیگر روی پلی‌استیشن۴

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی «فن‌افزار شریف»، بدون شک یکی از بهترین استودیوهای بازی‌سازی داخلی است. این استودیو که در اولین پروژه‌ها‌ی‌اش، توانست نام‌اش را با بازی «گرشاسپ» و دنباله‌اش جا بیاندازد، یکی از بهترین بازی‌های موبایلی اپ‌استور را ساخته است. طبق خبری که این استودیو منتشر کرده، بازی Shadow Blade: Reload قرار است تا یک هفته‌ی دیگر روی پلی‌استیشن۴ عرضه شود.

نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ بازی قرار است در روز ۱۱ خرداد عرضه شود.

استودیوی فن‌افزار شریف که با نام Dead Mage در خارج از کشور فعالیت و بازی‌های‌اش را ثبت می‌کند، چند وقت پیش بازی Shadow Blade را با مراحل و قابلیت‌های جدیدی بروزرسانی کرد. نسخه‌ی Reload این بازی که سال گذشته برای رایانه‌های شخصی عرضه شده بود، در کنار داشتن مراحل جدید، حتی از نظر گرافیکی هم در مقایسه با نسخه‌ی اصلی، پیشرفت کرده است.

بازی Shadow Blade: Reload که تنها برای کامپیوتر و به صورت دیجیتال عرضه شده بود، چند وقت پیش روی اپ‌استور اپل منتشر شد و هم از سوی منتقدان و هم از سوی بازی‌کننده‌ها مورد توجه قرار گرفت.

Shadow Blade Reload (2) Shadow Blade Reload (1)

نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ این بازی هم قرار است در روز ۳۱ام ماه جاری میلادی (۱۱ خرداد) عرضه شود. اینکه بتوانیم Shadow Blade: Reload را با استفاده از دسته‌ی پلی‌استیشن۴ بازی کنیم، صد در صد تجربه‌ی لذت‌بخش‌تری از این بازی را در مقایسه با صفحه‌ی لمسی موبایل برای‌مان رقم خواهد زد. قرار است نسخه‌ای از بازی هم برای ایکس‌باکس وان عرضه شود.

می‌توانید تریلر عرضه‌ی Shadow Blade: Relaod روی پلی‌استیشن۴ را در پایین ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Siliconera

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar رضا

    دمشون گرم. یه بار می خواستم روی اندروید بگیرمش چون خیلی رو گوشی راحت نیستم نگرفتمش اما حتما واسه PS4 می گیرش.
    دوستان این که محتوای بازی ایرانی اینقدر هم بد نیست . مهم اینه که بازی خوب باشه که هست و من بهتون اطمینان میدم فن افزار به زودی یه بازی با محتوای ایرانی معرفی می کنه . خیلی وقته که دارن روی SB کار می کنن.

  2. Avatar امیرحسین مصطفوی

    هیچ مورد در این بازی وجود نداره که نشون بده این بازی ایرانیه!

  3. Avatar ملودی

    میشه بگید کجای این بازی نشانه ای از ایرانی بودنش هست؟؟؟؟ تمام المنهای بازی شرقی و به عبارتی چینیه…. یعنی تولید چین به نام ایران……..

    1. Avatar Saeed

      اینکه سازنده‌های بازی همه ایرانی هستن نشانه‌ای از ایرانی بودنش نیست؟! حتماً هر محصول ایرانی‌ای باید نشان فروهر و نقش شیردال روش باشه که بشه ایرانی؟ یا اینکه حتماً باید محصول مزخرف و بی‌فایده و بی‌کیفیتی باشه که بهش بگن ایرانی؟!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه