بازی تاج و تخت برنده‌ی اصلی مراسم Emmy Awards 2015

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در جریان مراسم Emmy Awards دیروز بهترین بازیگران و سریال‌های درام و کمدی مشخص شدند.

بازی تاج و تخت در مراسم امی امسال رکورد شکست.

شب گذشته مراسم «امی آواردز» (Emmy Awards) سال ۲۰۱۵ میلادی برگزار شد. امی آواردز مراسمی است که در جریان آن به برترین‌های تلویزیون جایزه می‌دهند؛ مثل مراسم اسکار که به بهترین‌های عرصه‌ی سینما جوایزی اهدا می‌شود.

در امی امسال همه انتظار داشتند که فصل پایانی «مد من» (Mad Men) تمام جوایز را ببرد. اما به جای آن، سریال محبوب بازی «تاج و تخت» (Game of Thrones) شبکه‌ی HBO با ۱۲ جایزه‌، صاحب این مراسم بود. این تعداد جایزه برای یک سریال در تاریخ امی بی‌سابقه بوده است. بازی تاج و تخت در کنار ۸ جایزه در رسته‌های فنی، ۴ جایزه‌ی دیگر هم برنده شد که شامل رسته‌ی بهترین سریال درام هم می‌شود. بازی تاج و تخت با این جایزه، نه تنها مد من، بلکه سریال‌هایی مثل «نارنجی همان سیاه است» Orange is the New Black، «خانه‌ی پوشالی» (House of Cards) و «دانتون ابی» (Downton Abbey) را هم شکست داد.

«پیتر دینکلج» (Peter Dinklage) به خاطر بازی در نقش «تیریون لنیستر» جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش مکمل در یک سریال درام را دریافت کرد. «دیوید ناتر» (David Nutter) هم به خاطر کارگردانی قسمت آخر فصل پنجم این سریال، «ترحم مادر»، برنده‌ی یک جایزه شد. «دیوید بنیوف» (David Benioff) و «دن ویس» (Dan Weiss) نویسندگان و خالقان بازی تاج و تخت هم برای بهترین نویسندگی جایزه گرفتند؛ با این حساب، این اولین باری می‌شود که بازی تاج و تخت در مراسم امی به خاطر نویسندگی و کارگردانی جایزه می‌گیرد.

از سوی دیگر مد من مکررا به عنوان یکی از بهترین سریال های تلویزیونی شناخته می‌شود که تاکنون ساخته شده است. فصل آخر این سریال آهسته و روشمند پیش می‌رفت؛ اما در نهایت درون‌مایه‌های اصلی سریال به روشی به یادماندنی جمع‌بندی شدند. «جان هم» (Jon Hamm) بازیگر نقش اول مد من بالاخره موفق شد پس از هشت بار نامزد شدن، امسال جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اول در یک سریال درام را دریافت کند.

مد من

از میان سریال‌های کمدی، سریال «ویپ» (Veep) به عنوان بهترین سریال کمدی انتخاب شد که متعلق به شبکه‌ی HBO است. این هجونامه‌ی سیاسی در سال‌های گذشته برای سه فصل اول‌اش نامزد شده بود.
«وایولا دیویس» (Viola Davis) به خاطر بازی در سریال «چگونه از مجازات قتل فرار کنیم» (How to Get Away with Murder) جایزه‌ی بهترین بازیگر زن نقش اول را در سریال درام تصاحب کرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ایران دانلود

    خیلی خوب بود ، ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه