بازی جدید سازندگان Journey سال آینده می‌آید

۱۲ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی Thatgamecompany را بازی‌های مستقل و هنری flOw، Flower و Journey می‌شناسیم؛ بازی‌هایی که سبک جدیدی را به صنعت بازی‌های ویدیویی معرفی کردند و در شناخته شدن بازی‌های ویدیویی به عنوان یک هنر بی‌تاثیر نبوده‌اند.

بدون شک مهم‌ترین بازی استودیوی Thatgamecompany بازی «سفر» یا همان Journey است؛ عنوانی که توانسته صدها جوایز مختلف دریافت کند. این بازی در سال ۲۰۱۲ عرضه و از سوی منتقدان بسیاری به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد.

thatnextgame-tease_11-01-16_002

در حالی که چند وقتی بود از استودیوی سازنده‌ی Journey خبری نشنیده بودیم، این استودیو به تازگی گفته که مشغول ساخت یک بازی «درباره‌ی بخشیدن» هستند. استودیوی Thatgamecompany چند تصویر هنری از بازی بعدی‌شان منتشر کرده است که می‌توانید آن‌ها را در ادامه ببینید.

اطلاعات بیشتری از این بازی در اختیار ما قرار داده نشده است، اما در تصاویر منتشر شده می‌توانیم ببینیم که قرار است بازی بعدی سازندگان Journey، در سال ۲۰۱۷ میلادی عرضه شود.

با اینکه استودیوی بازی‌سازی Thatgamecompany تا به امروز برای کنسول‌های سونی بازی می‌ساخت، اما این استودیو پس از عرضه‌ی Journey با سونی به اختلافاتی برخورد کرد و احتمال دارد بازی بعدی این استودیو، حتی برای کنسول‌های پلی‌استیشن عرضه نشود.

تا انتشار اطلاعات بیشتر از این بازی صبر می‌کنیم.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Twitter

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. امیر اسدی

    این آقای میرزایی،توی مقاله هایی که مینویسه به هر حال باید یه گیری بده به پلی استیشن وسونی…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه