بازی موبایل بعدی نینتندو، افسانه زلدا است

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این طور که به نظر می‌رسد، قرار است «افسانه‌ی زلدا»، بازی موبایل بعدی نینتندو باشد. این اطلاعات جدید را خبرگزاری وال استریت ژورنال منتشر کرده است. وال استریت ژورنال گفته است که منابعی نزدیک به نینتندو این خبر را به آن‌ها داده‌اند.

نینتندو می‌خواهد بازی موبایل زلدا را پس از بازی موبایل Animal Crossing عرضه کند.

اینکه نینتندو به ساخت بازی‌های موبایل روی آورده، از کسی پنهان نیست. این شرکت قبل از هر چیز، یک سوپر ماریو موبایل به اسم Super Mario Run را وارد اپ‌استور و پلی‌استور کرد. بازی بعدی نینتندو برای موبایل هم Fire Emblem بود. هر دو بازی موبایلی نینتندو نتایج مالی بسیار خوبی را برای این شرکت در پی داشته‌اند.

موفقیت بسیار زیاد بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild موقعیت بسیار خوبی را برای نینتندو به وجود آورده است؛ طوری که نینتندو می‌تواند با عرضه‌ی هر چه سریعتر بازی موبایل زلدا، پول خوبی به جیب بزند.

شایعه‌ی منتشر شده، می‌گوید که نینتندو می‌خواهد بازی موبایل زلدا را پس از بازی موبایل Animal Crossing عرضه کند؛ اما هر چیزی ممکن است تغییر کند.

فعلا تا انتشار خبرهای بیشتر از بازی موبایل زلدا صبر می‌کنیم. با تمام این اوصاف، تصور نمی‌کنیم که تجربه‌ی موبایلی زلدا، اتفاق جالبی باشد. نینتندو سوییچ یک کنسول همراه است و بهترین زلدا را روی خودش جای داده؛ در نتیجه واقعا نیازی به یک زلدا موبایل نیست.

منبع: VG247

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه