بازی کوانتوم بریک در نمایشگاه «گیمزکام» فوق‌العاده خواهد بود

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نمایشگاه گیمزکام هرساله در کشور آلمان و شهر کلن برگزار می‌شود. استودیوهای بازی‌سازی اروپایی و شرکت‌های بزرگ فعال در صنعت بازی در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند تا بتوانند جدیدترین بازی‌های خودشان را به‌نمایش دربیاورند.

به‌نظر می‌رسد که بازی «کوانتوم بریک» قصد دارد، بازی‌کننده‌ها را در نمایشگاه گیمزکام هیجان‌زده کند.

شرکت مایکروسافت مدتی پیش اعلام کرد که در نمایشگاه گیمزکام حضور خواهد داشت و بازی‌های Crack Down، ScaleBound و کوانتوم بریک را به‌نمایش در می‌آورد. درحالی که دو هفته به شروع این نمایشگاه باقی‌مانده، فیل اسپنسر رییس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت از بازی کوانتوم بریک تعریف کرده است.
اسپنسر در تویتر گفت: «امروز بازی‌هایی که قرار است در نمایشگاه گیمزکام به‌نمایش در بیاوریم را بررسی کردیم. من از کاری که استودیوی Remedy با بازی کوانتوم بریک انجام داده بسیار خوشحال هستم. آن‌ها به‌خوبی برای این نمایشگاه آماده شده‌اند.»

Quantum-Break

بازی کوانتوم بریک، یک عنوان اکشن-ماجراجویی به‌حساب می‌آید که در آن بازی‌کننده می‌تواند زمان را کنترل کند. تاکنون نمایش‌های بسیار خوبی از این بازی منتشر شده که بازی‌کننده‌ها را هیجان‌زده کرده است. لازم به‌ذکر است که این عنوان در E3 امسال حضور نداشت و یکی از غایب‌های بزرگ این نمایشگاه به‌حساب می‌آمد. به‌همین دلیل علاقه‌مندان به این بازی خودشان را برای نمایشگاه گیمزکام آماده می‌کنند تا بتوانند بخش‌های جدید این بازی را مشاهده کنند. البته به احتمال زیاد بازی‌های Crack Down و Scalebound هم نمایش‌های خوبی خواهند داشت.
استودیوی Remedy که سازنده بازی کوانتوم بریک به‌حساب می‌آید در کشور فنلاند قرار دارد و قبلا بازی «آلن ویک» را برای کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ ساخته بود. از کارهای قبلی این استودیو می‌توان به قسمت‌های اول و دوم مجموعه بازی‌های مکس پین اشاره کرد. سابقه این استودیو در ساخت بازی‌های داستان محور بسیار خوب است و بازی‌کننده‌ها در این بازی‌ها همیشه با چالش‌های مختلف مواجه می‌شوند. همین دلیل باعث شده که کوانتوم بریک یکی از عنوان‌هایی باشد که افراد زیادی منتظر آن هستند. سایت آمازون از هم اکنون این بازی را برای پیش‌خرید در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. لازم به‌ذکر است که این بازی در بهار سال ۲۰۱۶ منتشر می‌شود.

منبع: Video Gamer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه