Bloodstained یک بازی فرعی ۸ بیتی شبیه به کسلوانیا ۳ خواهد داشت

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه
بازی Bloodstained: Curse of the Moon

استودیوی بازی‌سازی Inti Creates را با بازی‌های اکشن دوبعدی بسیار خوبی که می‌سازد، می‌شناسیم. بازی جدید این استودیو با همکاری خالق مجموعه بازی‌های کسلوانیا و بر اساس بازی جدید او ساخته شده است. بازی Bloodstained: Curse of the Moon ساختاری کاملا ۸ بیتی دارد و کاملا با الهام از روی شماره‌های قدیمی و کلاسیک کسلوانیا ساخته شده است.

قرار است Bloodstained: Curse of the Moon در روز ۲۴ می، یعنی ده روز دیگر، روی تمام کنسول‌های خانگی و دستی و ‌هم‌چنین کامپیوتر با قیمت ۱۰ دلار عرضه شود.

«کوجی ایگاراشی»، خالق مجموعه بازی‌های کسلوانیا، مشغول ساخت یک بازی جدید در همان سبک به اسم Bloodstained: Ritual of the Night است. این بازی بودجه‌ی ساخت خود را با استفاده از پلتفرم کیک‌استارتر و با کمک گیمرها جمع‌آوری کرده است. قرار بود اگر بودجه‌ی جمع‌آوری شده از مقداری بیشتر شود، یک بازی ۸ بیتی شبیه به شماره‌های قدیمی کسلوانیا هم بسازند و بازی Bloodstained: Curse of the Moon همان بازی است.

فقط کافی است تا نگاهی به تریلر روند بازی Bloodstained: Curse of the Moon بیاندازید تا شباهت آن را به کسلوانیا ۳ درک کنید. از سبک و سیاق ظاهری بازی گرفته تا مکانیک‌ها و سیستم‌های آن و حتی موسیقی‌اش، همه چیز آن با الهام از این بازی ساخته شده‌اند.

بازی حتی چند شخصیت دارد که هر کدام قدرت و سلاح مختص به خود را دارند.

قرار است Bloodstained: Curse of the Moon در روز ۲۴ می، یعنی ده روز دیگر، روی تمام کنسول‌های خانگی و دستی و ‌هم‌چنین کامپیوتر با قیمت ۱۰ دلار عرضه شود.

می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویری از این بازی را ببینید. صحبت‌های کوجی ایگاراشی درباره‌ی این بازی را هم برای‌تان قرار داده‌ایم.

تریلر بازی:

صحبت‌های ایگاراشی:

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه