بازی Battlefield 5 در سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی Battlefield 5

به‌تازگی یکی از کارمندان استودیوی بازی‌سازی DICE در توییر گفته که نسخه‌ی بعدی مجموعه بازی‌های «میدان نبرد» (Battlefield) در سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود.

استودیوی DICE در حال ساخت قسمت پنجم مجموعه بازی‌های  «میدان نبرد» است.

استودیوی DICE به عنوان خالق مجموعه بازی‌های «میدان نبرد» به شمار می‌رود و تا این لحظه نسخه‌های مختلفی هم از این مجموعه بازی‌ها راهی بازار کرده است. البته جدیدترین نسخه از این مجموعه بازی‌ها که Hardline نام داشت توسط استودیوی Visceral Games ساخته شد که توانست خودش را به عنوان یک بازی متوسط معرفی کند.

«دن ودرلیند» (Dan Vaderlind) از استودیوی سوئدی DICE در توییر خودش گفته که این استودیو کار ساخت بازی «میدان نبرد ۵» (Battlefield 5) را آغاز کرده و سایر اعضای این استودیو پس از ساخت بازی Star Wars Battlefront کار ساخت جدیدترین نسخه از مجموعه بازی‌های Battlefield را آغاز کرده‌اند.

مجموعه بازی‌های «میدان نبرد» هر دو سال یک‌بار راهی بازار می‌شوند. بازی «میدان نبرد ۳» در سال ۲۰۱۱ و بازی «میدان نبرد ۴» هم در سال ۲۰۱۳ راهی بازار شد. عنوان Battlefield: Hardline هم اوایل سال ۲۰۱۵ راهی بازار شده بود. درحالی که EA اعلام کرده قصد ندارد این مجموعه بازی‌ها را به صورت سالانه راهی بازار کند، ساخت بازی میدان نبرد ۵ در سال ۲۰۱۶ احتمال عرضه‌ی این مجموعه بازی‌ها به صورت سالانه را افزایش داده است.

بازی Battlefield 5

البته از آنجایی که Battlefield: Hardline توسط DICE ساخته نشده، این استودیو دو سال زمان داشته تا درکنار ساخت بازی Star Wars Battlefront روی Battlefield 5 هم کار کند. به احتمال زیاد بازی میدان نبرد ۵ به همان فضا نظامی نسخه‌های سوم و چهارم بازمی‌گردد.

منبع: PC Gamer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    آره دیگه احتمال عرضه تو اوایل ۲۰۱۶ کمه.
    میشه ساله دیکه این موقع ها که آخرای ۲۰۱۶ باشه، عرضه میکنه که آب از آب تکون نخوره

  2. Avatar میلاد

    بعیده که ساله ۲۰۱۶ بیاد چون کمپانی ea عنوان بزرگ mass effect رو عرضه می کنه و عرضه دو عنوان AAA برای یک کمپانی در یک سال معمول نیست
    پس نگهش می داره واسه سال ۲۰۱۷

  3. Avatar ستاره

    عالیه من منتظر این بازی ام از هارد لاین زیاد خوشم نیومد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه