بازی Dead Effect 2 روی فروشگاه گوگل پلی عرضه شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی Dead Effect 2 از جمله عنوان‌هایی به حساب می‌آید که می‌تواند فصل جدیدی از گرافیک را روی پلتفرم‌های موبایل به نمایش دربیاورد. استودیوی سازنده‌ ادعا کرده که این عنوان کیفیتی در اندازه‌ی بازی‌های کنسولی خواهد داشت.

بازی Dead Effect 2 می‌تواند کیفیتی در اندازه‌ی بازی‌های کنسولی را روی موبایل به نمایش در بیاورد.

این بازی که در مسابقه‌ی Very Big Indie Pitch سال ۲۰۱۵ توانست مقام دوم را به‌دست بیاورد، در فروشگاه گوگل پلی عرضه شده است.

در این عنوان قرار است با زامبی‌ها مبارزه کنید و ویژگی‌های نفش‌آفرینی و اکشن هم در آن دیده می‌شود. بازی‌کننده‌ها در این عنوان سلاح‌های بسیار زیادی را در اختیار خواهند داشت که در طول روند بازی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. از طرف دیگر در این بازی با گرافیک خوبی مواجه خواهید شد. این بازی روی دستگاه‌های NVIDIA SHIELD گرافیک بهتری را هم به نمایش در می‌آورد و می‌توانید از آن لذت بیشتری ببرید.

در این عنوان از صدا پیشه‌های حرفه‌ای استفاده شده و موسیقی‌های خوبی هم در آن شنیده می‌شوند. تیم سازنده گفته که بهتر است این عنوان را با هدست بازی کنید تا تحت تاثیر صداگذاری خوب بازی قرار بگیرید.

بازی‌کننده‌ها توانایی ساخت شخصیت اصلی را خواهند داشت و همانند بازی‌های نقش‌آفرینی تمام سلاح‌ها، زره‌ها و قدرت‌های شخصیت اصلی بازی را می‌توان ارتقا داد. سازندگان بازی گفته‌اند که داستان این عنوان نزدیک به ۱۳ ساعت طول می‌کشد.

این بازی به شکل رایگان ساخته شده، اما دارای خریدهای درون برنامه‌ای است و برای داشتن آیتم‌های بیشتر باید هزینه پرداخت کنید.

بازی Dead Effect 2 را می‌توان از فروشگاه گوگل پلی دانلود کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از بازی را هم مشاهده کنید:

 Dead Effect 2  Dead Effect 2  Dead Effect 2  Dead Effect 2  Dead Effect 2

منبع: Android Authority

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه