بازی Dota 2 را در حالت واقعیت مجازی ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «والو» (Valve) بازی Dota 2 را به یک عنوان قابل اجرا برای هدست‌های واقعیت مجازی به خصوص هدست واقعیت مجازی Vive تبدیل کرد.

استودیوی بازی‌سازی والو هنوز تاریخ عرضه‌ی حالت واقعیت مجازی بازی Dota 2 را اعلام نکرده است.

این حالت جدید بازی Dota 2 در قالب تریلری که شبکه‌ی Steam را در حالت VR به نمایش در می‌آورد، نشان داده شد. در این تریلر حالت استاندارد بازی Dota 2 در محیطی مجازی که با الگو برداری از این عنوان و شخصیت‌های آن ساخته شده به شکل معلق در این فضای مجازی به نمایش در می‌آید. در این فضای مجازی یک نقشه هم از محیط مسابقه به همراه آواتارهایی از قهرمان‌های این عنوان قابل مشاهده است.

بازی Dota 2 هم اکنون به عنوان یکی از عنوان‌های محبوب آنلاین دنیا به شمار می‌رود که به بازی‌کننده‌ها اجازه می‌دهد که مسابقه‌های مختلف را هم از داخل خود بازی مشاهده کنند. در این حالت بازی‌کننده‌ها می‌توانند به شکل آزادانه در محیط مسابقه‌ها حرکت کنند و از زاویه‌های مختلف مبارزه‌ی تیم‌های متفاوت را مشاهده کنند.

تماشای این بازی در حالت واقعیت مجازی می‌تواند نظر بسیاری از بازی‌کننده‌ها را به سمت خودش جلب کند. متاسفانه تریلر به نمایش درآمده این حالت بسیار کوتاه است و امید‌واریم در آینده بخش‌های بیشتری از آن منتشر شود.

به احتمال زیاد این حالت جدید در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد و تا زمانی که مشکلات آن برطرف نشود، در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار نمی‌گیرد. به احتمال زیاد حالت واقعیت مجازی بازی Dota 2 به شکلی ساخته خواهد شد که بتوان با هدست Oculus Rift هم آن را تجربه کرد.

هنوز مشخص نیست که این حالت جدید در چه تاریخی عرضه می‌شود و شرکت والو هم هیچ وقت تاریخ دقیقی برای منتشر کردن مضامین جدید بازی‌هایش اعلام نمی‌کند.

در ادامه می‌توانید تریلری که بازی Dota 2 را در حالت واقعیت مجازی نشان می‌دهد، مشاهده کنید:

منبع: The Verge

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیر

    WOW! فکر کنید Earthshaker بیاد وسط اولتراشو بزنه یا SF! به به عجب چیزی.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه