بازی Gran Turismo Sport تاخیر خورد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی Gran Turismo Sport که قرار بود در آبان ماه راهی بازار شود، تاخیر خورد. براساس اطلاعات منتشر شده در سایت Playstation Blog، «کازونوری یامائوچی» (Kazunori Yamauchi) سازنده‌ی این بازی و رییس استودیوی Polyphony Digital اعلام کرد که جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های GT‌ تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورد.

بازی Gran Turismo Sport در سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شود.

یامائوچی با اعلام این خبر گفت:” کاربران از این بازی انتظارات زیادی دارند و به همین دلیل قصد داریم عنوان خوبی را پیش روی آن‌ها قرار دهیم. این بازی با جدیدترین تکنولوژی‌ها مانند فیزیک، شبیه‌ساز صدا و … ساخته می‌شود. همچنین مودهای جدیدی به آن اضافه شده تا کاربران تجربه‌ی بهتری از این بازی به‌دست بیاورند. به همین دلیل مجبور شدیم بازی را دیرتر عرضه کنیم. البته نمی‌توانیم تاریخ جدیدی برای عرضه‌ی این بازی بگوییم، اما اطمینان داریم که بهترین GT را در اختیار گیمرها قرار می‌دهیم.”

بازی GT Sport که به عنوان جدیدترین قسمت این مجموعه بازی‌ها به حساب می‌آید در حالی تاخیر خورد که قبلا گفته شده بود از حالت آب و هوای داینامیک برخوردار نیست و حتی بخش بازی کردن تکنفره هم ندارد. همین موضوع انتقادهای زیادی را به این عنوان وارد کرد. حالا باید ببینیم که تاخیر در عرضه‌ی این عنوان چه تغییراتی را در نسخه‌ی نهایی به وجود می‌آورد.

منبع: Gematsu

‌‌‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه