هیتمن ۲ رسما رونمایی شد؛ بازی پاییز عرضه می‌شود

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
بازی Hitman 2
بازی Hitman 2 قرار است ۲۲ آبان روی ۳ پلفترم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

شرکت بازی‌سازی برادران وارنر و استودیوی IO Interactive دو روز پیش رسما از قسمت بعدی مجموعه بازی‌های هیتمن رونمایی کردند. قسمت جدید این بازی «هیتمن ۲» (Hitman 2) نام گرفته و قرار است در روز ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) روی سه پلفترم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

برخلاف قسمت قبلی هیتمن، این بار با یک بازی چند قسمتی طرف نیستیم؛ طوری که خبری از عرضه‌ی مرحله‌ها به صورت جداگانه و ماهانه نخواهد بود و هیتمن ۲ در یک بسته‌ی کامل عرضه می‌شود.

با این حال، از نظر ساختار و روند بازی، هیتمن ۲ دقیقا روند بازی قبلی را دنبال می‌کند. مجموعه‌ی زیادی از نقشه‌های مختلف که در نقاط متفاوتی از دنیا قرار گرفته‌اند، برای بازی Hitman 2 ساخته شده‌اند. برای مثال یکی از نقش‌های بازی در میامی است، در حالی که مرحله‌ی دیگری در یک پیست مسابقه اتفاق می‌افتد.

روند شگفت‌انگیز و متنوع بازی قبلی نه تنها حفظ شده، بلکه استودیوی سازنده‌ی هیتمن ۲ سعی کرده است پایش را فراتر بگذارد و نقشه‌ها را از بازی قبل هم عمیق‌تر کند؛ یعنی با راه‌های بیشتر در نقشه‌ها و روش‌های بسیار بیشتری برای پیشبرد مراحل طرف خواهیم شد.

عکس روی جلد بازی Hitman 2
عکس روی جلد بازی Hitman 2 برای Xbox One

از نظر داستانی، بازی قصه‌ی قسمت قبلی را دنبال می‌کند. «مامور ۴۷» به دنبال نابودی گروه Shadow Client است ولی در این میان، از گذشته‌ی خودش هم اطلاعاتی کسب می‌کند؛ اطلاعاتی که سازندگان بازی می‌گویند مامور ۴۷ را دگرگون می‌کند.

هیتمن ۲ بخش جدیدی هم دارد. در بخش جدید هیتمن ۲ به اسم Sniper Assassin بازی کننده‌ها می‌توانند چه به صورت آفلاین و چه به صورت دو نفره، مراحلی که جدا از مراحل اصلی طراحی شده‌اند را تجربه کنند. اگر هیتمن ۲ را پیش‌خرید کنید، همین حالا یک مرحله‌ی آزمایشی از بخش Sniper Assassin این بازی را دریافت خواهید کرد.

در ادامه تریلر و تصاویری از هیتمن ۲ (Hitman 2) را برای‌تان قرار داده‌ایم.

بدون شک نه تنها در چند ماه آینده، بلکه در طول رویداد E3 2018 اطلاعات بیشتری از بازی کسب خواهیم کرد.

بازی Hitman 2
بازی Hitman 2
بازی Hitman 2
بازی Hitman 2

دانلود تریلر بازی با کیفیت Full HD

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه