بازی Horizon را با کیفیت ۴K ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در مراسم رونمایی از مدل ارتقا یافته و پیشرفته‌ی پلی‌استیشن۴، سونی ویدیوهای مختلفی از بازی‌ها نشان داد که روی کنسول جدیدش اجرا می‌شدند. یکی از این بازی‌ها، Horizon: Zero Dawn بود؛ عنوانی که در استودیوی بازی‌سازی «گوریلا گیمز» ساخته می‌شود. استودیوی گوریلا گیمز (Guerilla Games) را با مجموعه بازی‌های «کیل‌زون» (Killzone) می‌شناسیم و می‌ًدانیم که آن‌ها توانایی در ساخت تجربه‌های شگفت‌انگیز و گرافیک بالا، سابقه‌ی بسیار خوبی دارند. بازی جدید Horizon هم با کیفیت بالای‌اش روی PS4 Pro، دوباره این موضوع را ثابت کرده است.

بازی Horizon قرار است در روز ۲۸ فوریه‌ی سال جاری به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن۴ عرضه شود.

در ویدیوی زیر می‌توانید کیفیت بالای Horizon را روی پلی‌استیشن۴ پرو ببینید. سونی گفته است که حتی اگر تلویزیونی ۴K نداشته باشید، باز هم کیفیت بازی‌ها بالا خواهند رفت. ویدیوی زیر را با کیفیت اصلی‌اش قرار نداده‌ایم، ولی پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به لینک زیر بزنید و ویدیوی Horizon را در کیفیت ۴K ببینید؛ چون تنها با این وضوح تصویر می‌توانید پیشرفت‌های بازی را درک کنید.

بازی Horizon قرار است در روز ۲۸ فوریه‌ی سال جاری به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن۴ عرضه شود. این بازی یک اکشن-سوم شخص محیط-باز است و در دنیایی پساآخرالزمانی اتفاق می‌افتد؛ زمانی که تمدن انسانی نابود شده و موجودات جدیدی روی کره‌ی زمین زندگی می‌کنند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

horizon-zero-dawn_2016_09-07-16_001 Horizon-Zero-Dawn_2016_09-07-16_004 horizon-zero-dawn_2016_09-07-16_005 Horizon-Zero-Dawn_2016_09-07-16_007 horizon-zero-dawn_2016_09-07-16_009

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تریلر Horizon: Zero Dawn با کیفیت ۴K از یوتیوب

منبع: Gematsu

 

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ami

    چقدم ۴k واقا!!!
    لطفا کیفیت فیلم هایی که میزارید رو بیشتر کنید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه