بازی Pokémon GO برای پلیس دردسرساز شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

مجموعه بازی‌های «پوکمون» (Pokémon) علاقه‌مندان بسیار زیادی دارند و آن‌قدر محبوب شدند که انیمه هم از روی آن‌ها ساخته شده است. قسمت‌های مختلف این بازی‌ها برای پلتفرم‌های DS و Game Boy ساخته شده بودند و اکنون جدیدترین قسمت آن با نام Pokémon GO برای پلتفرم‌های موبایل عرضه شده است. اگر قبلا بازی‌های پوکمون را فقط در خانه بازی می‌کردید، این بازی جدید به شکلی طراحی شده که در خیابان هم دست از سرتان برنمی‌دارد. بازی با تکنولوژی‌های واقعیت افزوده ترکیب شده و کاربران شخصیت‌های پوکمون را در دنیای واقعی هم مشاهده خواهند کرد.

پلیس شهر سیدنی به گیمرها هشدار داده که بازی Pokemon Go را در مکان‌های امن بازی کنند.

همین موضوع پلیس را هم به‌ دردسر انداخته است. پلیس کشور استرالیا به افرادی که از مشغول تجربه‌ی این بازی هستند، هشدار داده که در زمان بازی کردن این عنوان مواظب خودشان باشند. از آنجایی که این بازی با دنیای واقعی ترکیب می‌شود، ممکن است گیمرها به محیط اطراف توجه نکنند و اتفاق بدی برای آن‌ها رخ بدهد.

روند بازی به شکلی است که گیمرها با پوکمون‌هایی که افرادی دیگر ساخته‌اند مبارزه خواهند کرد؛ البته روند مبارزه هم هیجان انگیز است. شما در شهر قدم می‌زنید و در بازی خودتان به دنبال افرادی هستید که در نزدیکی شما پوکمون دارند. وقتی این که این افراد به همدیگر نزدیک شدند، می‌توانند با هم بازی کنند. همین اتفاق باعث شده که برای تجربه‌ی این عنوان افراد زیادی کنار هم جمع شوند. جمعیتی که کنترل آن برای نیروهای پلیس بسیار سخت است.

استقبال از این عنوان آن‌قدر زیاد بود که برخی از رویدادهای بازی تا ۴۰۰۰ گیمر داشته است. البته این آمار روبه افزایش است و افراد بیشتری درگیر تجربه‌ی این عنوان خواهند شد.

پلیس شهر سیدنی کشور استرالیا در فیسبوک به کاربران گفته:” ما می‌دانیم که خیلی به پوکمون علاقه‌دارید؛ اما مراقب خودتان باشید. این بازی را در مکان‌های امن تجربه کنید یا افرادی کمتری را به مسابقه‌های خودتان دعوت کنید تا برای کسی اتفاق بدی رخ ندهد.”

آگر می‌خواهید بیشتر با این بازی آشنا شوید، ویدیوی تبلیغاتی آن را ببینید:

‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar سجاد

    دری وری و آشغاله

  2. Avatar محمد مم

    خدایی این بازی های دیگه بازیکنانشان اسمشان گیمر نیست. قبلا به بازیکنان کلش می گفتن گیمر الان به اینا.
    این کلمه حرمت داره

  3. Avatar علی اصغر

    ” برخی از رویدادهای بازی تا ۴۰۰۰ هزار گیمر داشته است”
    ۴۰۰۰*۱۰۰۰=۴۰۰۰۰۰۰ به عبارتی ۴ هزار هزار یا ۴ میلیون؟؟؟؟!!!!!!

    1. Avatar امید

      الان یعنی چی

  4. Avatar حمید

    خیلی خوب بود!

  5. Avatar وحید

    الان این بازی بر مبنای واقعیت افزودست یا نه؟؟؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه