Twin Mirror یک بازی معمایی جنایی از سازندگان Life is Strange است

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
بازی Twin Mirror

استودیوی بازی‌سازی Dontnod Entertainment، سازنده‌ی بازی‌های Remember Me و Life is Strange، از یک بازی ماجرایی جدید رونمایی کرده است. بازی جدید این شرکت Twin Mirror نام گرفته و یک بازی داستان محور معمایی است.

بازی Twin Mirror تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد و فقط می‌دانیم که قرار است در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شود.

در بازی Twin Mirror کنترل شخصیتی به اسم «سم» را برعهده می‌گیرید. سم که مشغول تجربه‌ی یک جدایی تازه است، به شهر تولدش باز می‌گردد تا در مراسم ترحیم دوست نزدیکش شرکت کند. سم که حال و احوال خوبی ندارد، شب را در هتلی می‌گذراند، ولی وقت صبح از خواب بیدا می‌شود، نه تنها از دیروز خود خبر ندارد و چیزی را به یاد نمی‌آورد، بلکه تمام لباس‌هایش خونی است.

قصه‌ی بازی دقیقا از اینجا آغاز می‌شود و سم به دنبال پیدا کردن حقیقت و اتفاقات رخ داده، ماجراجویی بزرگی را شروع می‌کند.

بازی Twin Mirror

استودیوی بازی‌سازی Dontnod توانایی خودش در نوشتن قصه‌های بسیار خوب را با بازی‌های گذشته و حتی جدیدترین ساخته‌اش یعنی Vampyr ثابت کرده است؛ یعنی می‌توانیم از همین حالا از کیفیت قصه‌ای که قرار است بازی Twin Mirror مقابل‌مان بگذارد، مطمئن شویم.

بازی Twin Mirror تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد و فقط می‌دانیم که قرار است در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شود. با این حال، پلفترم‌های بازی از سوی تهیه کننده‌ی بازی که شرکت باندای نامکو است، پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر اعلام شده است.

پیشنهاد می‌کنیم حتما تریلر بازی را در ادامه ببینیم. تصاویر منتشر شده از بازی Twin Mirror را هم در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه