با نمایشگرهای ویدیو وال سامسونگ بیشتر آشنا شوید

۲۶ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ویدیو وال‌های (Video Wall) سامسونگ با صفحه‌ نمایشى با رزولوشن UHD به کمک تکنولوژی MagicINFO پخش هر گونه فایل چند رسانه‌ای با فرمت‌های گوناگون متنی، تصویری و ویدیویی را امکان‌پذیر می‌کنند. صفحه نمایش ویدیو وال‌ها روشنایی ۵۰۰ تا ۷۰۰ نیت دارند می‌توانند طیف رنگی گسترده و بیش از ۱۶ میلیون رنگ را نشان دهند.

نمایشگرهای ویدیو وال سامسونگ برای اینکه در فضاهای مختلف قرار بگیرند، ضخامت ۳.۵ میلی‌متری دارند.

نمایشگرهای ویدیو وال سامسونگ از فناوری‌ Color Export بهره می‌برند که با نمایش یکنواخت و منسجم نور و رنگ در تمام سطوح صفحه نمایش تصاویری شفاف و واضح به نمایش می‌گذارند. علاوه بر این ویدیو وال‌ها به کمک فناوری Factory Calibration کیفیت بالای تصویر خود را در زمان‌های‌ پخش طولانی و در شرایط دمایی متفاوت حفظ می‌کنند.

نمایشگرهای ویدیو وال سامسونگ برای اینکه در فضاهای مختلف قرار بگیرند، ضخامت ۳.۵ میلی‌متری دارند و طراحی مینیمال آن‌ها هم کاری می‌کند تا محتوای آن‌ها بیشتر خودنمایی کند.

ارائه اطلاعات به مراجعه‌کنندگان، برندینگ شرکت‌های فعال در مجتمع تجاری و راهنمایی حاضران در پاساژ‌ها از جمله کارهایی‌ست که این نمایشگرهای جدید سامسونگ می‌تواند از پس آن بربیاید.

نمایشگرهای ویدیو وال سامسونگ دارای بدنه‌ای مقاوم و سازگار با محیط‌های عمومی هستند که موجب می‌شود تا در دماهای سرد و گرم کارآیی بالای خود را حفظ کنند. همچنین تقسیم صفحات نمایشگر به چندین بخش و کنترل محتوا از راه دور، نمایشگرهای ویدیو وال سامسونگ را به دستگاهی همه‌کاره برای صاحبان کسب‌وکارها تبدیل کرده است.

نمایشگرهای ویدیو وال‌ سامسونگ در مدل‌های مختلف و ابعاد ۴۶ و ۵۵ اینچ طراحی و تولید شده‌اند.

منبع: سامسونگ ایران

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه