با گوشی هواوی P20 لایت بیشتر آشنا شوید

۱۹ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

در حالی که قبلا تصاویر و اطلاعات مختلفی از گوشی هواوی P20 لایت به بیرون درز کرده بود، امروز اطلاعات جدیدی از این گوشی توسط سایت TENNA کشور چین لو رفت. در این اطلاعات گفته شده که P20 لایت به صفحه نمایش ۵.۸۴ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ پیکسل مجهز شده است. نسبت تصویر این صفحه نمایش هم ۱۹:۹ خواهد بود.

تصویر دیگری از این گوشی منتشر شده که البته کمی تاریک است. در این تصویر مشخص شده که P20 لایت به بریدگی در صفحه نمایش یا ناچ مجهز شده است. به این احتمال زیاد در این قسمت دوربین جلو و سنسورهای مختلف قرار گرفته‌اند.

شایعات می‌گویند که این گوشی تنها یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی دارد. در پشت گوشی با دو دوربین مواجه می‌شوید که یکی از آن‌ها سنسور ۱۶ و دیگری سنسور ۲ مگاپیکسلی دارد. همچنین فلش LED هم در کنار آن‌ها قرار گرفته است. دوربین‌ها این گوشی می‌توانند با کیفیت Full HD فیلم‌برداری کنند. مدل لایت از تراشه Kirin 659 بهره می‌برند.

گفته شده کوشی P20 لایت  در دو رنگ آبی و مشکی عرضه می‌شود. این گوشی به اندروید ۸ مجهز شده  و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. شایعات می‌گویند که محصول جدید هواوی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

براساس اطلاعات منتشر شده گوشی هواوی P20 لایت باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت. این گوشی در تاریخ ۷ فروردین ماه معرفی می‌شود.

منبع: trendytechz

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه