با گوشی و یک سونار هوشمند ماهی بگیرید

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سونار

شرکت «دیپر» (Deeper) یک سونار هوشمند مخصوص گوشی‌های هوشمند برای ماهیگیری طراحی کرده است.

این ابزار دیجیتالی به قلاب ماهیگیری آویزان می‌شود و می‌توان آن را تا عمق ۴۰ متری درون آب شناور کرد.

گوشی‌های هوشمند در زندگی امروزی انسان‌ها کاربردهای زیاد و گوناگونی دارند. اما شاید تاکنون فکرش را نکرده باشید که بتوانید با استفاده از این گجت هوشمند ماهی بگیرید. ماهیگیران و علاقه‌مندان به ماهیگیری می‌توانند گوشی‌های iOS و اندرویدی‌شان را به جدیدترین دستگاه ماهیگیری مجهز کند. این دستگاه که یک سونار هوشمند است، «دیپر» (Deeper) نام‌گذاری شده. دیپر یک ابزار قابل حمل و بی‌سیم است که برای ماهیگیران آماتور و حرفه‌ای طراحی شده است. سونار یک دستگاه ردیاب زیرآبی است که با استفاده از امواج صوتی، تصاویری صوتی از محیط اطراف به دست می‌آورد.

این ابزار دیجیتالی به قلاب ماهیگیری آویزان می‌شود و می‌توان آن را تا عمق ۴۰ متری درون آب شناور کرد. سپس از طریق امواج صوتی گونه‌های مختلف ماهی در بستر آب را پیدا می‌کند. حسگرهای حرارتی که در این دستگاه تعبیه شده، اطلاعاتی درباره‌ی دمای آب در اختیار قرار می‌دهند. به این ترتیب، شما می‌توانید بفهمید که ماهی‌ها چه زمانی آماده‌ی گاز زدن به طعمه هستند. از طرف دیگر، این امکان را هم دارید که دستاوردهای ماهیگیری‌تان را با دیگر ماهیگیران هوشمند در نقاط مختلف جهان به اشتراک بگذارید.

سونار هوشمند

سونار مینیاتوری دیپر تصاویر صوتی ثبت شده از بستر آب را از طریق بلوتوث به گوشی‌های iOS یا اندرویدی می‌فرستد. علاوه بر این، دیپر با هر اپلیکیشنی که بتواند این ابزار ماهیگیری هوشمند را کنترل کند، کار می‌کند. با استفاده از اپلیکیشن مربوط شما می‌توانید میزان حساسیت این سونار را تعیین کنید، فرکانس آن را تغییر دهید یا آن را در حالت low-power قرار دهید. شما حتی می‌توانید این سونار را با کاورهایی که مخصوص ماهیگیری در شب طراحی شده‌اند، بپوشانید تا هنگام شب هم ماهی بگیرید.

منبع: Deeper

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه