بخشی از اطلاعات HTC One M10 لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت HTC امسال در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 سه گوشی Desire 530 و ۶۳۰ و ۸۲۵ را معرفی کرد که هیچ‌کدام پرچم‌دار نبودند، ضمن این‌که روز گذشته هم در کنفرانس، دوباره به معرفی One X9 پرداخت که مدتی قبل آن را رونمایی کرده بود.

در حالی که HTC معمولا پشت و حاشیه‌ی گوشی‌هایش را با خطوط منحنی طراحی می‌کرد، اما در عکس‌ها می‌بینیم که این بار لبه‌ها را صاف طراحی کرده است.

پیش از مراسم انتظار می‌رفت HTC پرچم‌دار بعدی خودش، یعنی گوشی One M10 را معرفی کند، اما خبری نشد. مدتی هست که اخبار و شایعه‌های مختلفی درباره‌ی این محصول در منابع مختلف منتشر می‌شود و کاربران منتظر معرفی شدن این گوشی هستند.

در جدیدترین آن‌ها، منبع خبری Evleaks@ که به انتشار اخبار لو رفته و درز پیدا کرده می‌پردازد، تصویری از صفحه‌ی مقابل گوشی HTC One M10 را منتشر کرده. در این تصویر دیده می‌شود که دکمه‌ی Home این گوشی به شکل بیضی است و احتمالا مجهز به حسگر اثر انگشت نیز هست.

HTC-One-M10

یک منبع چینی هم تصویری از پشت گوشی را آپلود کرده که دوربین و فلش آن را نشان می‌دهد. گفته می‌شود که این یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با فن‌آوری UltraPixel است. در سمت راست دوربین، فلش LED دورنگ دیده می‌شود. در زیر فلش هم یک قسمت سیاه کوچکی دیده می‌شود که احتمالا سیستم فوکوس خودکار لیزری برای دوربین است. در بالای دوربین، نوار آنتن و همچنین میکروفون نویزگیر قرار دارد.

HTC-M10_Schermafbeelding

در حاشیه‌ی چپ گوشی، یک دکمه‌ی سخت‌افزاری تعبیه شده که به احتمال زیاد، دکمه‌ی پاور گوشی است وگودی کوچک در حاشیه‌ی بالایی گوشی، احتمالا جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون است. آن‌طور که در این تصاویر دیده می‌شود، طرح تقریبا کامل است و بدنه با فلز ساخته شده؛ که در مورد HTC یک امر کاملا رایج است.‌

در حالی که HTC معمولا پشت و حاشیه‌ی گوشی‌هایش را با خطوط منحنی طراحی می‌کرد، اما در عکس‌ها می‌بینیم که این بار لبه‌ها را صاف طراحی کرده است.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar میثم

    چقدر جلوش شبیه سامسونگه
    انقدر اطلاعات گوشیهای جدید قروقاطی درز میکنه و leak تو leak میشه که انگار اشتباهی شده ؛)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه