در بخش چند نفره‌ی Homefront یک گروه چهارنفره برای خود می‌سازید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

در حالی که تصور می‌کردیم شماره‌ی دوم هوم‌فرانت قرار است یک بازی تک‌نفره‌ی داستانی باشد، شرکت بازی‌سازی Deep Silver از بخش چندنفره‌ی این بازی رونمایی کرده است. بخش چندنفره‌ی بازی «هوم‌فرانت: انقلاب» (Homefront: The Revolution)‌ هم مثل بخش داستانی، از مرحله‌های مختلف تشکیل شده است.

حالت مقاومت در ابتدا دوازده مرحله‌ی مختلف خواهد داشت‌ اما به مرور زمان، ۲۰ مرحله به این بخش به رایگان اضافه خواهد شد.

این بخش چند نفره که «حالت مقاومت» یا Resistance Mode نام دارد، به بازی‌کننده‌ها اجازه می‌دهد تا یک گروه مقاومت چهار نفره برای خود بسازند و با یکدیگر و به صورت Co-Op، مراحل مختلفی که برای آن‌ها ساخته شده است را به پایان برسانند. بازی‌کننده‌ها می‌توانند در حالت مقاومت، کاراکتر خود را با امکانات شخصی‌سازی زیادی بسازند. بازی‌کننده‌ها سپس شخصیتی که ساخته‌اند را در طول مراحل مختلف، به سربازی کارکشته و قوی تبدیل می‌کنند.

استودیوی بازی‌سازی Dambuster، سازنده‌ی بازی جدید هوم‌فرانت، می‌گوید که حالت مقاومت در ابتدا دوازده مرحله‌ی مختلف خواهد داشت. با این حال، در سال اول عرضه‌ی بازی، ۲۰ مرحله‌ی دیگر به صورت رایگان به این بخش اضافه خواهد شد.

می‌توانید در ادامه تصاویر و تریلری که از بخش Resistance Mode بازی منتشر شده است را ببینید.

بازی Homefront: The Revolution قرار است در روز ۱۷ می سال جاری میلادی (۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۹۵) روی سه پلتفرم ایکس‌باکس‌وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: All Games Beta

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه