سامسونگ در سال ۲۰۱۶ کامپیوترهای بهتری عرضه می‌کند

۲۴ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
لپ‌تاپ‌های سامسونگ

خبرگزاری‌های کشور کره به این موضوع اشاره کرده‌اند که شرکت سامسونگ قصد دارد از سال آینده با محصولات جدیدی وارد بازار کامپیوترهای شخصی شود.

شرکت سامسونگ به‌تازگی افراد حرفه‌ای در حوزه‌ی ساخت کامپیوترهای شخصی را استخدام کرده است.

بخش موبایل سامسونگ با کمی کاهش درآمد مواجه بوده، اما شرایط این شرکت در بخش کامپیوترهای شخصی چندان جالب توجه نیست. به همین دلیل این شرکت قصد دارد از سال آینده با محصولات جدیدتری وارد بازار کامپیوترهای شخصی شود.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده از سوی رسانه‌های کشور کره، شرکت سامسونگ در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ محصولات جدیدی را راهی بازار خواهد کرد که به احتمال زیاد برخی از آن‌ها به سرفیس‌بوک شرکت مایکروسافت یا تبلت Pixel C شرکت گوگل شباهت دارند.

این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ محصولی از خانواده‌ی گلکسی نوت را به صورت هیبریدی مانند تبلت‌های سرفیس پرو راهی بازار کند.

سامسونگ هیچ‌وقت در بازار کامپیوترهای شخصی نام شناخته شده‌ای نبوده، اما در سال ۲۰۱۰ توانست بیش از ۱۰ میلیون کامپیوتر به فروش برساند. البته شرایط بد بازار کامپیوترهای خانگی باعث شد که فروش این شرکت هم کاهش پیدا کند. به همین دلیل سامسونگ از سال ۲۰۱۲ تولید کامپیوترهای خانگی و لپ‌تاپ‌های خودش را کم کرد. در آخرین آمار منتشر شده، سامسونگ در سال گذشته تنها شش میلیون دستگاه مختلف در بخش کامپیوترهای خانگی فروش داشته است.

شرایط بخش تولید کامپیوتر این شرکت در سال ۲۰۱۵ هم چندان جالب نبوده و با فروش ۳ تا ۴ میلیون دستگاه روبه‌رو شده است.

این شرکت کره‌ای برای اینکه بتواند شرایط خودش در حوزه‌ی کامپیوترهای شخصی را بهبود ببخشد، برخی از افراد حرفه‌ای در زمینه‌ی تولید کامپیوترهای شخصی را استخدام کرده تا بتواند از سال آینده محصولات بهتری را راهی بازار کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Tablet-News

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه