برترین‌های گیم فستیوال تهران: صفر تا صد

۱۰ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران به ششمین سال خود رسیده است. با توجه به رکورد زنی در تعداد عناوین ارسالی به جشنواره و داغ بودن تب و تاب اخبار و حواشی مرتبط با انتخاب بهترین‌ها در بخش داوری، به بررسی ده بازی پر سر و صدای امسال که در جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌ای تهران شرکت کرده‌اند، پرداخته‌ایم.

پس از تجربه‌ی موفق ساخت بازی «خروس جنگی»، استودیوی مدریک دست به ساخت یک بازی مسابقه‌ای درگ ریسینگ (Drag Racing) زده است. «صفر تا صد: دنده‌ آخر» کاملا متفاوت با سایر بازی‌های مسابقه‌ای ایرانی طراحی شده است.

موفقیت در صفر تا صد به دقت شما در زمان‌بندی در تعویض دنده و استفاده از نیترو بستگی دارد. بازی بعد از تعریف ماجرای مرگ چند جوان که برای تفریح به شمال کشور سفر کرده و قربانی نقص فنی عجیبی در خودروی‌شان شده‌اند، شروع می‌شود. هدف شما به عنوان تنها بازمنده‌ی گروه، پیدا کردن افراد مشکوک به انجام این جرم است و برای انجام این موضوع به ۶ شهر تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، سنندج و خرم آباد سفر می‌کنید. هر کدام از شهرها به توجه به وسعت خود به تعدادی منطقه تقسیم شده‌اند و شما در هر منطقه موظف به شکست رهبران مسابقات خیابانی هستید.

صفر تا صد نماد یک بازی خوب ایرانی است که به محض ورود به آن و استفاده از منو و رابط‌ کاربری‌اش متوجه‌ی نگاه حرفه‌ای سازندگان به طراحی‌ بازی می‌شوید.

در بازی تعداد زیادی خودرو وجود دارد که در کلاس‌های مختلقی قرار گرفته‌اند. برای شخصی‌سازی ماشین‌ها امکانات زیادی در اختیار شما گرفته است. در صفر تا صد می‌توانید به جز تغییرات ظاهری، مشخصات فنی خودروی خود را برای عملکرد بهتر در مسابقات شهری ارتقا دهید. به دلیل سختی مسابقات، مدیریت منابع نقش مهمی در به اتمام رساندن مسابقات دارد. برای کسب امتیازات بیشتر به شرکت در مسابقات آنلاین بازی نیاز دارید که خود به سه بخش رقابت سریع، رکورد زنی و لیگ تقسیم می‌شوند. مدیریت منابع مالی به استخدام مکانیک‌ها و بالانس انتخاب‌هایی که در ارتقای ماشین‌های خود دارید، دسته‌بندی می‌شود. دقت در این بخش بسیار مهم است، زیرا بازی پول زیادی در اختیار شما قرار نمی‌دهد و در صورت بی‌دقتی در استفاده از آن‌ها در مراحل مهم که به رقابت‌ با رانندگان غیرمجاز ختم می‌شود، دچار مشکل خواهید شد.

SefrtaSad

در طراحی محیط‌های مسابقه از معماری اصلی شهرهایی که بازی در آن اتفاق می‌افتد، الهام گرفته شده. بازی هم‌چنین سیستم تغییر شب و روز دارد و نمی‌گذارد تا ظاهرش برای‌تان تکاری شود. البته عملکرد صفر تا صد در بخش صداگذاری و موسیقی به اندازه‌ی دیگر بخش‌های بازی خوب نیست و گاهی افکت‌های صوتی بی‌کیفیت و موسیقی تکراری بازی در حین مسابقه، بازی‌کننده را آزار می‌دهد.

صفر تا صد نماد یک بازی خوب ایرانی است که به محض ورود به آن و استفاده از منو و رابط‌ کاربری‌اش متوجه‌ی نگاه حرفه‌ای سازندگان به طراحی‌ بازی می‌شوید. رقابت‌های آنلاین بازی و انجام مسابقات برای ارتقای اتوموبیل‌تان سرگرم‌کننده هستند؛ به خصوص اگر با مشکلات بخش صداگذاری بازی کنار بیایید و با امتحان چندباره‌ی مراحل بازی مشکل چندانی نداشته باشید.

نام بازی صفر تا صد
سازنده یارا گیمز
سبک مسابقه‌ای
پلتفرم اندروید

نقد و بررسی بازی صفر تا صد در دیجی‌کالا مگ

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه