نقد و بررسی ویدیویی مایکروسافت سرفیس بوک در دیجی‌کالا

۱۶ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

Surface Book اولین لپ‌تاپ مایکروسافت است. این لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر ۱۳٫۵ اینچی، یک ترکیب بی‌نظیر از طراحی زیبا و خلاقانه درکنار سخت‌افزار قدرتمند است.

لولای متصل کننده صفحه‌ی نمایش به بدنه لپ‌تاپ به گونه‌ای طراحی شده که می‌توان صفحه‌ی نمایش را از بدنه جدا کرد و مانند یک تبلت آن را در دست گرفت. صفحه‌ی نمایش کم‌نظیر این محصول از نوع لمسی با فناوری IPS و روکش براق است که وضوح تصویری متفاوت برابر با ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل دارد.

مایکروسافت مدعی است که Surface Book دو برابر از MacBook Pro اپل قوی‌تر است که البته پس از تست‌های انجام شده، صحت این ادعا زیر سوال رفته است. با این حال می‌توان به جرات Surface Book را یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های ویندوزی محسوب کرد. نسل ششم پردازنده‌های سری Core i5 و Core i7 اینتل، حافظه داخلی SSD و ۸ تا ۱۶ گیگابایت رم، از جمله عوامل قدرتمند بودن این دستگاه هستند.

باتری لیتیوم-پلیمری این لپ‌تاپ از دو قسمت تشکیل شده که یکی با ظرفیت ۱۸ وات‌ساعت در تبلت و دیگری با ظرفیت ۵۱ وات‌ساعت در کیبورد دستگاه قرار گرفته است. مجموع توان آن‌ها به ۶۹ وات‌ساعت می‌رسد که از بسیاری لپ‌تاپ‌های ۱۳ و حتی ۱۴ اینچی بیشتر است. این مجموعه باتری بین ۱۰ تا ۱۲ ساعت روشن ماندن دستگاه هنگام پخش ویدئو را تضمین می‌کند.

در کنار این لپ‌تاپ یک قلم دیجیتالی به نام Surface Pen هم قرار گرفته که برای کار و طراحی روی صفحه‌ی نمایش لمسی دستگاه، تقریبا بدون نقص است. پورت‌های ورودی و خروجی زیادی روی دستگاه مشاهده نمی‌شود که عبارتند از دو پورت USB 3.0، یک پورت Mini DisplayPort، کارت‌خوان و خروجی صوتی ۳٫۵ میلی‌متری که به‌غیر از مورد آخر، سایر پورت‌ها در لبه‌های کیبورد قرار گرفته‌اند.

در مجموع می‌توان Surface Book را خوش‌ساخت‌ترین دستگاه ویندوزی حال حاضر دانست که با قابلیت‌های متعدد خود تجربه کاربری کاملا متفاوتی را خلق خواهد کرد.

با دیجی‌کالا مگ در نقد و بررسی ویدیویی مایکروسافت سرفیس بوک همراه شوید.

برای خرید اینترنتی سرفیس بوک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

Buy_in_Digikala

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه