برنامه‌ی اینستاگرام برای گوشی‌های ویندوز ۱۰ عرضه شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر از گوشی‌های لومیا ۹۵۰ یا لومیا ۹۵۰XL استفاده می‌کنید، می‌توانید نسخه‌ی آزمایشی برنامه‌ی اینستاگرام را روی گوشی خودتان نصب کنید.

نسخه‌ی آزمایشی برنامه‌ی اینستاگرام برای گوشی‌های ویندوز ۱۰ موبایل عرضه شد.

برنامه‌ی اینستاگرام سرانجام برای گوشی‌هایی که از سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل استفاده می‌کنند، عرضه شد. البته فعلا نسخه‌ی آزمایشی این برنامه منتشر شده و در حالی که با مشکلاتی همراه است، تجربهی قابل قبولی را به کاربران منتقل می‌کند.

در توضیحات این برنامه گفته شده:” با تشکر از اینکه نسخه‌ی آزمایشی اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ موبایل را روی گوشی خود نصب کرده‌اید و از آن استفاده می‌کنید. با ارائه‌ی بازخوردهای خودتان می‌توانید ما را به بهبود این برنامه کمک کنید.” در حالی که می‌توانید به شکل خوبی با این نرم‌افزار کار کنید، برخی کاربران با مشکلاتی روبه‌رو شده‌اند. به طور مثال در زمان ورود با اکانت فیسبوک یا به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه‌های اجتماعی برنامه از کار می‌افتد.

Instagram for Windows 10 Mobile

اینستاگرام برای گوشی‌های ویندوز ۱۰ موبایل عرضه شد.

سایت Windows Central هم گفته که این برنامه با مشکلات کوچکی همراه است و برخی کاربران در زمان ویرایش تصاویر با مشکل مواجه می‌شوند. البته از آنجایی که این برنامه در حالت آزمایشی قرار دارد، وجود چنین مشکلاتی طبیعی به نظر می‌رسد.

اگر می‌خواهید این برنامه را روی گوشی ویندوز ۱۰ موبایل خودتان نصب کنید، باید به آزمایشی بودن آن توجه کنید. به احتمال زیاد به‌زودی نسخه‌های جدیدتر این نرم‌افزار برای گوشی‌های ویندوزی عرضه خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar h

    الان حدود ۲ ساله که برا ویندوز ۸ و ۸.۱ نسخه بتا رو داده. و هیییچ اپدیت یا نسخه جدیدی ارائه نمیکنه. احتمالا برا ویندوز ۱۰ هم همینطور باشه.

    1. Avatar Saeed

      موافقم
      متاسفانه مایکروسافت همیشه به برنامه های اندروید و اپل (آفیس و …) بها میده اما کلا تمام دیوایس‌های خودش و مورد کم لطفی قرار داده -میده و یاخواهد داد.

  2. Avatar وحید

    واقعا مایکروسافت بهترینه هر روز یه شرکت میخره . تو هر زمینه ای (نرم افزار -موبایل-کامپیوتر -مچ بند هوشمند هدست و….) عالیترینه تنها مشکل ویندوز فون استورش بود که تا چند ماه بعد تکمیله . به نظرم بخش موبایل های ویندوزی یکم کار میخواد که با مایکروسافت (بزرگترین شرکت نرم افزاری جهان ) حل میشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه