بروزرسان SwiftKey مشکلات اخیر آن را برطرف کرد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حدود چند هفته‌ی گذشته بود که از وجود یک باگ امنیتی در اپ کیبورد سوییفت‌کی (SwiftKey) برای‌تان گفتیم. این باگ باعث شده بود تا اطلاعات شخصی افراد، به اشتباه به یکدیگر نشان داده شوند. به همین دلیل هم شرکت سوییفت‌کی همگام‌سازی آنلاین اپ خودش را غیرفعال کرد. این طور که به نظر می‌رسد، این بگ در حال حاضر برطرف شده است؛ چون سینک آنلاین سوییفت‌کی دوباره فعال شده است.

باگ سوییفت‌کی را خود کاربران کشف کردند و آن را گزارش دادند.

شرکت سوییفت‌کی کیبورد خودش را بروزرسانی کرده است. این بروزرسانی قرار است مشکلات به وجود آمده‌ی اخیر این کیبورد را برطرف کند. آپدیت سوییفت‌کی در مرحله‌های مختلف قرار است عرضه شود؛ یعنی اگر هنوز کیبورد شما بروزرسانی نشده، احتمالا به زودی آپدیت را دریافت خواهید کرد.

باگ سوییفت‌کی را خود کاربران کشف کردند و آن را گزارش دادند. کاربران مشاهده کرده بودند که در کیبورد آن‌ها، ایمیل‌ها یا شماره‌هایی به آن‌ها پیشنهاد می‌شود که برای آن‌ها نیست. در حالی که در ابتدا تصور شد این موضوع، حمله‌ای امنیتی به سرورهای سوییفت‌کی است، این شرکت آمد و گفت که مشکل از سوی خودشان است و به زودی آن را برطرف خواهند کرد.

خوشبختانه تنها اطلاعاتی که به بیرون درز کرده بودند، شماره‌های تلفن و ایمیل بودند و پسوردها و شمار‌های کارت‌های اعتباری، به دیگران نشان داده نشده بودند.

منبع: Ubergizmo

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه