بسته‌ی بهترین بازی‌های ناروتو به PS4 و Xbox One می‌آید

۱۵ مهر ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت بازی‌سازی «باندای نامکو»، تاریخ عرضه‌ی بسته‌ی Naruto: Ultimate Ninja Storm Legacy را مشخص کرده است. این بسته شامل تمام بازی‌های سری Ultimate Ninja Storm است و برای پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

بسته‌ی Legacy، که هم به صورت دیجیتالی و هم به صورت فیزیکی عرضه می‌شود، بازی‌های Ninja Storm، Ninja Storm 2 و Ninja Storm 3 را در خودش دارد. همانطور که احتمالا می‌دانید، شماره‌ی اول این مجموعه بازی‌ها فقط روی پلی‌استیشن۳ عرضه شده بود و برای اولین بار است که عرضه‌ی آن را روی پلتفرم‌های دیگری می‌بینیم. بازی Ninja Storm 3 هم در این پک به صورت کامل جای داده شده است؛ یعنی تمام مراحل اضافه و محتوای دانلودی که تا به حال برای آن عرضه شده را در خودش دارد.

در کنار سه‌گانه‌ی Ultimate Ninja Storm، بسته‌ی Legacy هم‌چنین شامل آخرین بازی این مجموعه یعنی Ninja Storm 4 است؛ آن هم به اضافه‌ی بسته‌ی الحاقی آن یعنی Road to Boruto.

بگذارید یک بار دیگر، به محتویات بسته‌ی Ultimate Ninja Storm Legacy نگاهی بیاندازیم:

  • Naruto: Ultimate Ninja Storm
  • Naruto: UItimate Ninja Storm 2
  • Naruto: Ultimate Ninja Storm 3 Full Burst
  • Naruto: Ultimate Ninja Storm 4 – Road to Boruto

نسخه‌ی فیزیکی این بسته، در یک قاب فلزی عرضه می‌شود. یک دیسک بلو-ری اضافه که شامل یک انیمه‌ی انحصاری است و هم‌چنین کتاب هنری ناروتو هم در این بسته وجود دارد.

بسته‌ی Naruto: Ultimate Ninja Storm Legacy در روز ۲۵ آگوست روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. بازی‌کننده‌های کامپیوتر هم می‌توانند در همین روز منتظر عرضه‌ی سه‌گانه‌ی اصلی این مجموعه بازی‌ها روی استیم باشند.

در ادامه هم‌چنین تریلر تازه‌ای که شرکت باندای نامکو از بازسازی سه‌گانه‌ی اصلی Naruto، یعنی سه بازی اول Ultimate Ninja Storm منتشر کرده را برای‌تان قرار داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: ۱۰ بازی ویدیویی برتر ساخته شده از روی انیمه‌ی ناروتو

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Naruto

    فقط بهم بگین چطوری میتونم بخرمش؟؟؟؟؟؟لطفاااااا

  2. حمیدرضا کبیری

    با سلام

    من یه توضیحی راجع به بازی های نینجا استورم بدم

    کل این سری بازیها بر اساس انیمه پر طرفدار ناروتو و ناروتو شیپودن هست که از بچگی ناروتو شروع میشه تا آخر داستان( حالا داستان رو نگم که لو نره) فقط نکته ای که باقی میمونه اینه که نسخه اول این بازیها یعنی نینجا استورم ۱ حالت open world داره (از این حالتها که باید برین کلی آیتم و ماموریت فرعی انجام بدین تا ماموریت اصلی باز بشه که ممکنه خخخخخخخخخخخییییییییلللللییییییییی طول بکشه) و ممکنه واقعا از بازی زده بشین من خودم یکش رو تموم نکردم

    پیشنهاد میکنم بازی رو از نینجا استورم ۲ شروع بکنین چون داستان اصلی از این نسخه شروع میشه انقدر هم فلاش بک داره که داستان نینجا استورم ۱ رو کامل متوجه میشین و دیگه حالت open world هم نداره

    برای کسایی که خود انیمه رو دیدن بگم که نینجا استورم ۱ انیمه ناروتو هست. نینجا استورم ۲ به بعد انیمه ناروتو شیپودن. من خودم انیمه ناروتو شیپودن رو دیدم ولی انقدر فلاش بک به بچگی ناروتو داشت که هیچی از داستان بچگیش رو از دست ندادم.

    پیشنهاد میکنم حتما نسخه legacy رو بخرین و حتما خود انیمه ناروتو شیپودن رو هم ببینین(۵۰۰ قسمته ۲۰ دقیقه ای هست فوق العادست واقعا ارزش داره)

    1. کوروش

      من کول ناروتو را دیدم و برام مهم نیست چقدر طول بکشه که نسخه ۱ را تمام کنم خود ناروتو هم تو کارتون می خواهد معموریت سطح S بگیره ولی کسی به او معموریت نمی دهم و معموریت ها سطح پایین می دن و این جزو خود انیمه است وبرای من مهم نیست چقدر طول بکشه

    2. کوروش

      من کول ناروتو را دیدم و برام مهم نیست چقدر طول بکشه که نسخه ۱ را تمام کنم خود ناروتو هم تو انیمه می خواهد معموریت سطح S بگیره ولی کسی به او معموریت نمی دهم و معموریت ها سطح پایین می دن و این جزو خود انیمه است وبرای من مهم نیست چقدر طول بکشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه