طراح سابق Gears of War: نسبت به Gears 4 خوش‌بین هستم

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی اپیک گیمز، مجموعه بازی‌های «چرخ‌های جنگ» (Gears of War) را به شرکت مایکروسافت فروخته است. در حال حاضر هم شماره‌ی چهارم این مجموعه یعنی Gears 4 را استودیوی بازی‌سازی جدیدی به اسم The Coalition می‌سازد. مایکروسافت این استودیوی بازی‌سازی را مختص ساخت کار روی این مجموعه تاسیس کرده است. با این حال، استودیوی The Coalition از سازندگان قدیمی مجموعه‌ی چرخ‌های جنگ، فقط یک نفر را به همراه دارد؛ طوری که هیچ‌کدام از طراحان این مجموعه و مخصوصا «کلیف بلزینسکی»، روی Gears 4 کار نمی‌کنند.

ساخت شماره‌ی چهارم چرخ‌های جنگ را استودیوی بازی‌سازی جدیدی بر عهده دارد.

اخیرا بلزینسکی (که بیشتر به اسم «کلیفی» شناخته می‌شود) در توییترش گفته که نسبت به شماره‌ی چهارم چرخ‌های جنگ خوشبین است. او در توییترش نوشته است: “همین حالا با یکی از دوستان که وظیفه‌ی نویسندگی بازی بعدی Gears را بر عهده دارد صحبت کردم. به نظر می‌رسد که همگی قرار است از بازی راضی باشیم.”

طراح مجموعه‌ی آنریل تورنمت هم‌چنین می‌گوید که از استودیوی The Coalition پشتیبانی می‌کند: “مردم فراموش می‌کنند که من از راد فرگوسن و استودیوی The Coalition پشتیبانی می‌کنم.”

راد فرگوسن، تهیه‌کننده‌ی مجموعه بازی‌های Gears of War در استودیوی بازی‌سازی اپیک گیمز بود. مایکروسافت برای اینکه روند ساخت شماره‌ی جدید Gears به خوبی پیش برود، او را به استودیوی The Coalition دعوت کرد و فرگوسن در حال حاضر تهیه‌کنندگی Gears 4 را بر عهده دارد.

کلیفی می‌گوید که تا به حال از او درباره‌ی Gears 4 هیچ نظری خواسته نشده است. با این حال، او در یکی از پست‌های توییترش برای همکاری در ساخت این بازی اعلام آمادگی کرده است.

کلیف بلزینسکی در حال حاضر استودیوی مستقلی به اسم Boss Key برای خود دارد و روی یک اکشن چندنفره‌ی آنلاین کار می‌کند.

بازی Gears of War 4 قرار است پاییز امسال برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه شود.

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar رضا

    نه واقعاً، بازى خوبیه. جذابیت هاى خودشو داره. اون دوستانی که بازى رو انجام دادن میدونن. مثل هیلو هاى قبلی، نمی شه (به جز sniper) هدف گیرى کرد و دقیقاً جذابیت بازى تو باران گلوله ها رو دشمنه. اکثراً هدف کاراکتر ها فقط کشتن هستش و این یه جورى آدمو پاى خودش نگه میداره.

  2. Avatar آندروید

    اصلا بازی جالبی نیست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه