بلندگوی هوشمند HP‌ با کورتانا می‌آید

۱۱ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بلندگوهای هوشمند در چند سال گذشته کلی طرفدار پیدا کرده‌اند. اولین بار آمازون با عرضه بلندگوی اکو و دستیار صوتی الکسا چنین محصولی را راهی بازار کرد. پس از آن گوگل هم بلندگوی هوشمند گوگل هوم را معرفی کرد. چند ماه پیش هم مایکروسافت اولین محصول خودش را با همکاری شرکت هارمن کاردن ساخت که با دستیار صوتی کورتانا راهی بازار می‌شود؛ اما مایکروسافت گفت که شرکت‌های مختلف می‌توانند کورتانا را روی محصولات خودشان قرار دهند و بلندگوهای هوشمند مختلفی بسازند. امروز شرکت HP در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ اولین بلندگوی هوشمند خودش را معرفی کرد که به کورتانا مجهز شده است.

شرکت HP اعلام کرد که بلندگوی هوشمندی که ساخته بدون نیاز به ویندوز ۱۰ کار می‌کند؛ اما اگر آن را به کامپیوترهای مجهز به ویندوز ۱۰ متصل کنید قابلیت‌های بیشتری پیدا می‌کند. مایکروسافت گفت که این بلندگو به صورتی ساخته شده که کاملا مستقل کار می‌کند و کاربران می‌توانند کارهای مختلفی به وسیله آن انجام دهند.

در حال حاضر تنها می‌دانیم که چنین محصولی در دست ساخت قرار دارد و هنوز تاریخ رعضه و قیمت آن مشخص نشده است. مسئولان شرکت HP هم در این باره صحبت نکرده‌اند و تنها مایکروسافت وظیفه معرفی این محصول را به عهده داشته است.

منبع: The Verge

‌‌‌‌
telegram_ad2_1

 

 

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه