بهنام صفوی خواننده موفق پاپ درگذشت

۲۰ آبان ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بهنام صفوی

بهنام صفوی که امروز در سن سی و شش سالگی در اصفهان درگذشت یکی از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ ایران بود.

از اواخر دهه هشتاد مشهور شد اما اولین آلبومش را سال ۱۳۸۳ منتشر کرد. «بگو دوستم داری» آلبومی متشکل از نه قطعه بود.

سال ۱۳۸۵ هم قطعه «تمنا» را در فضای مجازی منتشر کرد که آنقدر مورد توجه قرار گرفت که راه را برای انتشار اولین آلبوم رسمی‌اش باز کرد.

قطعه «عشق من باش» با ترجیع‌بند عشق من باش/ جون من باش/ نذاری یه روز این دل رو تنهاش تبدیل به هیت آلبوم «عشق من باش» و یکی از موفق‌ترین قطعات موسیقی پاپ دهه هشتاد شد که تقریبا در همه مهمانی‌ها و ماشین جوان‌ها به گوش می‌رسید.

سال ۱۳۹۱ دومین آلبوم رسمی و درواقع سومین آلبومش به نام «آرامش» منتشر شد. سال بعد از آن دچار ضایعه مغزی شد.

یک سال بعد از آن در سال ۱۳۹۳ آلبوم «فوق‌العاده» را منتشر کرد که یازده قطعه داشت ولی بیماری هر از چندگاهی به او حمله می‌کرد و آنقدر شدتش زیاد شد که سال ۱۳۹۴ مجبور به انجام یک عمل جراحی سخت شد. با این حال هیچ‌وقت روحیه‌اش را از دست نمی‌داد.

بعد از عمل جراحی به نظر می‌رسید که سلامتش را بازیافته و روحیه خوبی هم داشت و آلبوم «معجزه» را منتشر کرد که ۱۳ قطعه موسیقی در آن بود و البته تبدیل به آخرین آلبومش شد.

سال ۹۶ دوباره سرطان به او حمله کرد. این‌بار به آلمان رفت و توسط پروفسور سمیعی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

بهنام صفوی به خصوص با دو آلبوم «عشق من باش» و «آرامش» که با سیروان خسروی و زانیار خسروی به عنوان آهنگساز و تنظیم‌کننده همکاری کرده بود توانست جایگاه خودش را تثبیت کند.

خیلی‌ها می‌گفتند که شیوه خواندنش شبیه رضا صادقی است.

بهنام صفوی تک‌آهنگ‌های زیادی منتشر کرد و برای خواننده‌های زیادی مثل حمید عسکری هم تنظیم آهنگ انجام داد. نماهنگ فیلم «اخراجی‌ها ۳» را هم بهنام صفوی خوانده بود.

بعد از عمل جراحی در آلمان به ایران بازگشت و با وجود دوره‌های پرتو درمانی و شیمی‌درمانی بیماری‌اش بهبود پیدا نکرد. سرانجام در بیست و سوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در اصفهان درگذشت.

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. saeid_biologist

    روحش شاد ????????????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه