به زودی از اکسون، گوشی جدید و جذاب ZTE رونمایی خواهد شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ZTE قصد دارد گوشی هوشمند رده بالای جدیدی با نام تجاری «اکسون» Axon در ایالات متحده عرضه کند. این گوشی طی رویدادی در هفته‌ی آینده در تاریخ بیست و سوم تیر ماه معرفی خواهد شد. به احتمال زیاد در همان زمان جزییات دقیق مربوط به قیمت و تاریخ عرضه‌ی این گوشی هوشمند مشخص خواهد شد.

شرکت چینی ZTE قرار است به‌زودی در جریان رویدادی از جدیدترین گوشی خود با عنوان Axon رونمایی کند.

تاکنون جزییات زیادی از این گوشی در دسترس نبود، اما حالا به لطف راه‌اندازی وب‌سایت رسمی گوشی اکسون اطلاعات جدیدی از آن مشخص شده است. در قسمت پشتی گوشی هوشمند اکسون دوربین دوگانه‌ای وجود دارد (عدد مگاپیکسل آن معلوم نیست). این دوربین می‌تواند با کیفیت ۴K فیلم برداری کند و فوکوس خودکار آن بسیار سریع است. علاوه بر این، کاربر می تواند پس از ثبت تصاویر دوباره روی آنها فوکوس کند، سپس پس‌زمینه را برای ایجاد یک جلوه‌ی زیبا محو کند. ناگفته پیداست که تمام این ویژگی‌ها مشابه دوربین‌های دوگانه‌ی گوشی HTC One M8 به نظر می‌رسد. خوشبختانه، شرکت ZTE حسگر بهتری برای دوربین اکسون انتخاب کرده است (دوربین HTC عده‌ی بسیاری را مایوس کرد). درباره‌ی دوربین جلویی یا همان سلفی این گوشی هم باید بگوییم که اگر به آن لبخند بزنید از شما سلفی می‌گیرد.

axon-1

مسوولان شرکت ZTE می‌گویند گوشی اکسون “اولین گوشی با کیفیت بالای صدا در کشور آمریکا خواهد بود و صدای با کیفیت بی‌نظیری برای کاربر به ارمغان می‌آورد.” گذشته از این، گوشی مذکور با دو میکروفون برای ضبط صدا با کیفیت بالا همراه خواهد بود. گوشی اکسون یک “رابط کاربری بسیار ساده‌ی اندروید” (که احتمالا اندروید لالی‌پاپ خواهد بود)، “یک پردازنده‌ به سرعت رعد و برق”، ۴ گیگابایت رم، و یک “باتری بزرگ” خواهد داشت. تمام این ویژگی‌ها در یک “بدنه‌ی متالیک شیک” جای داده شده و در سه رنگ آبی تیره، طلایی و نقره‌ای قابل دسترسی خواهد بود.

axon-2

روی هم رفته گوشی اکسون جذاب به نظر می‌رسد، اما قبل از این که سخنان بزرگ ZTE در توصیف گوشی‌اش به عنوان معیار در نظر گرفته شود، این گوشی باید آزمایش خود را پس دهد.

axon-3

منبع: PhoneArena

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه