دسترسی ۳ ماهه به سرویس موسیقی گوگل با تنها یک دلار

۲۰ آبان ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوگل پلی میوزیک

گوگل به مناسبت فصل تعطیلات، دسترسی به سرویس موسیقی گوگل پلی میوزیک را به ازای یک دلار به مدت سه ماه ارایه می‌دهد.

فراموش نکنید که این مبلغ شامل دسترسی به سرویس ویدیوی «یوتیوب رد» (YouTube Red) هم می‌شود.

گرچه سرویس‌های استریم موسیقی با هزینه‌ی ۱۰ دلار در ماه چندان گران نیستند، اما وقتی آن را در کنار دیگر اشتراک‌ها مثل اشتراک شبکه‌های خصوصی، مجله و دیگر موارد می‌گذاریم، این مقادیر روی هم جمع می‌شوند و به مبلغ نسبتا زیادی تبدیل می‌شوند. اما گوگل اخیرا پیشنهادی مخصوص تعطیلات برای ارایه‌ی سرویس موسیقی‌اش ارایه داده که بسیار به صرفه است.

گوگل اخیرا از یک پروموشن مخصوص تعطیلات خبر داده که به شما این امکان را می‌دهد که به ازای تنها یک دلار به مدت ۳ ماه دسترسی کامل به «گوگل پلی میوزیک» (Google Play Music) داشته باشند. این بدین معنی است که شما می‌توانید فقط با داشتن یک گیفت کارت ۱۰ دلاری و پرداخت تنها یک دلار، به کل آرشیو موسیقی گوگل پلی میوزیک دسترسی داشته باشید. البته فراموش نکنید که این مبلغ شامل دسترسی به سرویس ویدیوی «یوتیوب رد» (YouTube Red) هم می‌شود. با این اوصاف، این پیشنهاد واقعا فوق‌العاده است. هرچند که این اشتراک یک دلاری فقط سه ماه اعتبار دارد. پس از آن باید همان هزینه‌ی همیشگی پرداخت شود با بتوان از سرویس استفاده کرد.

البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که این پروموشن فقط به کسانی ارایه می‌شود که قبلا هیچ‌وقت برای استفاده از سرویس گوگل پلی میوزیک ثبت‌نام نکرده‌اند. به این ترتیب، اگر شما در گذشته از دوره‌ی آزمایشی پلی میوزیک استفاده کرده باشید، مشمول این پروموشن نمی‌شوید. این پیشنهاد کسانی را هدف قرار داده که تاکنون از این سرویس موسیقی استفاده نکرده‌اند.

در حال حاضر گوگل این پروموشن تبلیغاتی را فقط در کشورهای خاصی شامل ایالات متحده‌ی آمریکا، کانادا، بریتانیا، فرانسه، آلمان، ژاپن، استرالیا، برزیل و مکزیک ارایه می‌کند. اگر می‌خواهید ثبت نام کنید، می‌توانید برای دانستن جزییات بیشتر به پلی استور گوگل بروید.

منبع: Google Play Store

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    این چه ربطی به ما داره مگه ما می تونیم از این سرویس استفاده کنیم!

  2. Avatar علیرضا

    حیف که برای ما شرایطش سخت هست …

  3. Avatar اینتکس

    خیلی خوبه که چنین شرکت هایی خدمات به این خوبی ارائه می دن. کاش بیشتر توسعه پیدا کنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه