به نظر شما این دختر ساختگی است یا واقعی؟

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

قبل از هر چیز به این سه عکس در ادامه نگاه کنید و حدس بزنید که در اولین نگاه، دختری که می‌بینید واقعی یا غیر واقعی به نظر می‌رسد؟ (برای اینکه عکس‌ها را بزرگ‌تر ببینید روی آن‌ها کلیک کنید.)

Saya-2

Saya-1

Saya-3


‌‌‌‌‌‌‌

عکس‌هایی که در پایین می‌بینید، یا به دختری ژاپنی به اسم Saya تعلق دارد یا اینکه بهترین رندر سه‌بعدی است که تا به حال دیده‌ایم. امکان ندارد در نگاه اول این موضوع را متوجه شوید که این دختر، توسط کامپیوتر ساخته شده است.

سازندگان این رندر سه‌بعدی که دو ژاپنی هستند، می‌گویند سخت‌ترین بخش ساخت Saya، ساخت پوست او بوده است. اگر به پوست این مدل سه‌بعدی دقت کنید، می‌توانید بازتاب نور و هم‌چنین میزان رطوبت کافی را به واقعی‌ترین حالت ممکن روی آن ببینید. سازندگان این مدل می‌گویند که برای ساخت موی Saya تلاش زیادی کردند، اما هنوز هم از نتیجه‌ی نهایی راضی نیستند.

می‌توانید در پایین، تصاویر این مدل سه‌بعدی را به صورت Wireframe و هم‌چنین بدون بافت ببینید. قرار است Saya در فیلمی به عنوان بازیگر استفاده شود. البته ساخت همین مدل وقت زیادی را از دو سازنده‌اش گرفته است و احتمال ساخت فیلمی با این کیفیت، موضوعی دور از ذهن به نظر می‌رسد.

Saya-Mesh Saya-Wireframe

به نظر شما، چقدر زمان می‌برد تا انیمیشن‌ها یا بازی‌های ویدیویی آینده به چنین سطحی از کیفیت برسند؟

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸۹ دیدگاه
  1. محمد مهدی

    وقتی چنین تیتری میزنید, چشم بسته میشه گفت که ساختگیست

  2. عباس

    امان از دست افرادی که به ساختگی بودن رای دادن! 🙂

  3. hikiran

    woowwwwwwww
    وااقعااا عاالییییییییییییییییییی لایک دارین

  4. yashar

    چهره ی ساخته شده خیلی واقعی تر از Valeria Lukyanova هست ! اینو مطمئنم !

  5. مهدی نوبخت

    یه نفر فیلم محشر تر میناتور رو با فیلم تخیلی و مزخرف interstellar مقایسه کرده بود واقعا متاسفم برای کسانی که مجذوب کارگردان تخیلی سینما کریستوفر نولان و آثارش شدن آثاری که تعدادش به زور به ده تامیرسه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه