بیانیه‌ی رسمی سامسونگ: تعویض گلکسی نوت۷ در ایران

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ ایران در بیانیه‌ای رسمی از مشتریانی که گلکسی نوت ۷ را تهیه کرده‌اند درخواست کرد با پشتیبانی این شرکت تماس بگیرند تا امکان تعویض یا مرجوع کردن این گوشی‌ها برایشان فراهم شود.

به دنبال انتشار گزارش‌هایی در خصوص بروز مشکل در نوت ۷، شرکت سامسونگ اعلام کرد عرضه جهانی این محصول را به تعویق انداخته تا مطمئن شود دستگاه‌هایی که به دست مشتریان می‌رسند، بدون عیب و نقص هستند. هرچند این محصول هنوز به‌طور رسمی در ایران عرضه نشده، سامسونگ ایران در بیانیه‌ای که روز ۱۵ شهریور ماه منتشر شد از مشتریان خواست در صورتی که این گوشی را در اختیار دارند، با کارشناسان پشتیبانی تماس حاصل کنند.

سامسونگ ایران از صاحبان نوت ۷ تقاضا کرده است حداکثر تا پایان روز ۲۹ شهریورماه ۱۳۹۵ با مرکز مشتریان سامسونگ تماس بگیرند.

در بیانیه‌ای که پیش از این شرکت سامسونگ روز ۱۱ شهریور ماه منتشر کرده بود، عنوان شده بود که در کل دنیا ۳۵ عدد از گوشی‌های نوت ۷ با مشکلاتی مواجه شده‌اند و تیم سازنده‌ی گلکسی نوت ۷ به سرعت برای حل این مشکل اقدام کرده‌اند. بررسی‌ها نشان می‌دهند تعدادی از گوشی‌ها مشکلاتی در باتری‌های‌شان وجود داشته که باعث انفجار آن‌ها می‌شده است. سامسونگ به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، عرضه‌ی گلکسی نوت ۷ در دنیا را به تعویق انداخته است. این مشکل باعث عذر خواهی مدیرعامل سامسونگ هم شد.

اگرچه عرضه گلکسی نوت ۷  در ایران هنوز به صورت رسمی آغاز نشده، اما از آنجا که امکان دارد تعدادی اندکی از این نوع گوشی زودتر از موعد در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته باشد، سامسونگ در ایران تصمیم گرفته به صورت داوطلبانه امکان بهره‌مندی از اقدامات حمایتی خود را در اختیار مشتریان قرار دهد.

به همین منظور، سامسونگ ایران از صاحبان گلکسی نوت ۷ تقاضا کرده است حداکثر تا پایان روز ۲۹ شهریورماه ۱۳۹۵ با مرکز مشتریان سامسونگ به شماره ۴۲۱۳۲-۰۲۱ تماس بگیرند. صاحبان گلکسی نوت ۷ می‌توانند گوشی‌های خود را تعویض یا مرجوع کنند.

در بیانیه سامسونگ آمده است به زودی اطلاعات مربوط به زمان فروش رسمی گلکسی نوت۷ از طریق وب‌سایت www.SAMSUNG.COM  و روابط عمومی این شرکت، اعلام می‌شود.

‌‌‌‌

Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳۱ دیدگاه
  1. سپهر

    یعنی با این حرکت سامسونگ اعتراف میکنه اپل اوله ????✌️

  2. مهدی

    سلام به همگی ، اول اینو بگم که من الان نه سامسونگ دارم نه اپل و تا به حال هم نداشتم ، دارم با گوشی هوآوی این متنو مینویسم ، هیچ تعصبی بر روی هیچ برندی ندارم ، کاملا هم با محصولات سام و اپ اجحاف کامل دارم و از قابلیت ها و امکانات و کیفیت از آخرین گوشی های معرفی شده شون با خبرم ، می خوام بگم اپل گوشی های و یا کلا محصولات اپل استاندارد اند و هیچ چیز اضافه مرموزی بر روی محصولات ش نیست استاندار تولید میکنند یعنی کیفیت ساخت خوب در کنار سیستم عامل امن و با امکانات بالا ، ولی سامسونگ در کنار این کیفیت پارو فراتر گذاشته و در گوشی هایی که اخیرا معرفی کرده شاهد امکانات جدید تری هستیم که از نظر من آنقدر هم کاربردی نیستند و فقط به علاقه و نیاز فرد مربوط میشه ، بشخصه اپل و انتخاب می کنم چون که تمام چیز هایی که یک اسمارت فون باید داشته باشدرو در یک گوشی با کیفیت ساخت بالا و سیستم عامل امن و کاربردی فراهم کرده. اینو بگم این حرکت سامسونگ تحسین برانگیز است که اقدام به جمع‌آوری تمامی گوشی های نوت ۷ عرضه شده است کرده . برای هردو شرکت آرزوی موفقیت دارم ، موفق باشید

    1. مرتضی

      دوست عزیز این وظیفه هر شرکتی است که درقبال محصولاتش پاسخگو باشه!

  3. علي

    و باز هم شکست دیگری از سامسونگ…

  4. امید

    یادتونه ایفون سیکس خم میشد این مشکل نیست ایا اونوقت اپل چکار کرد اول نشست نگاه کرد بعد هم هیچی مشکل تو ایفون ۶sدرست کرد این یعنی هرکی ۶ داره نباید هیچ وقت وقتی گوشی تو جیبش هست بشینه
    اپل کارایی که داره در مقابل پولی که میدیم ارزش نداره

    1. سیما

      فقط سونی و اکسپریا….

    2. آریا

      منم موافقم…
      فقط سونی و کیفیت محصولات ژاپن…

    3. سبحان

      احسنت .افرین به سامی به خاطر این کارش

    4. امید

      اصلا اپل با این کارایی ها ارزش این پول رو داره نه سامسونگ که بعد از اینکه دوتا گوشی بعد اون داد بیرون کلا پیشتیبانی از اون رو متوقف کنه یا بعد از ۶ ماه کاکردن با پرچمدارش افت سرعت شدید پیدا میکنه مشخصه استفاده کاربردی از گوشی ندارید با این حرف

  5. امین

    حالا دوستان سامسونگی که می گفتن این گوشی آخرشه چرا ساکت شدن یک هفته از عرضه اون نگذشته داره جمع آوری میشه بعد همش از اپل ایراد بگیرین ههههههههههه

    1. ازمابهتران

      این مسایل همیشه هست! برای همه سازندگان؛ ولی بالا بری پایین بیایی آیفون فقط اسمه و عملکردش مخصوصا در ایران خیلی کمتر از قیمتشه!

      1. محمدعلی

        والا من ک تالا همچین چیزی در اسمارت فون ها ندیده بودم…البته با نظرت نسبت ب آیفون هم موافقم

    2. Amir

      حداقال سامسونگ گوشیاشو جم میکنه که گوشی درست حسابی بده دست مردم ولی اپل چی الان چندین گوشی اپل منفجر شده و باعث صدمه رساندن به کلی کاربر شده.

      1. Mahdi

        اون منفجر شدن ها تقصیر خود أفراد بوده و هر موبایل دیگه ای که جاش بود منفجر میشد اما مشکل note7 مشکل بزرگتری هست و اگه سامسونگ note7 ها رو جمع نمی کرد امکان داشت تعداد بسیار زیادی ازnote7 ها منفجر بشوند

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه