بیکسبی همزمان با عرضه‌ی Galaxy S8 کار نمی‌کند

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ وقت و هزینه‌ی زیادی برای معرفی منشی هوشمند جدیدش به اسم «بیکسبی» صرف کرده است. بیکسبی آن‌قدر برای سامسونگ مهم است که یک دکمه متخص این منشی هوشمند روی Galaxy S8 قرار داده شده است. با این حال، به نظر می‌رسد که بیکسبی قرار نیست به این زودی‌ها کار کند. سامسونگ طبق بیانیه‌ای گفته است که منشی هوشمند گوشی جدیدش همزمان با عرضه‌ی Galaxy S8 آماده نخواهد بود.

سامسونگ گفته است که صاحبان Galaxy S8 باید منتظر یک بروزرسان نرم‌افزاری تا پایان بهار باشند.

با اینکه به هنگام عرضه‌ی Galaxy S8، برخی قابلیت‌های بیکسبی کار خواهند کرد، اما اصلی‌ترین قابلیت آن، یعنی فرمان‌های صوتی، غیرفعال خواهد بود. سامسونگ گفته است که صاحبان Galaxy S8 باید منتظر یک بروزرسان نرم‌افزاری تا پایان بهار باشند؛ آن هم فعلا فقط در امریکای شمالی.

در بیانیه‌ی سامسونگ آمده است: “قابلیت‌های کلیدی بیکسبی، مثل Vision، صفحه‌ی Home و Reminder به هنگام عرضه‌ی جهانی Galaxy S8 در روز ۲۳ آوریل قابل استفاده خواهند بود. فرمان‌های صوتی بیکسبی تا پایان بهار به ایالات متحده خواهند آمد.”

پس اگر به هنگام عرضه، یک Galaxy S8 بخرید، می‌توانید به صفحه‌ی Home بیکسبی بروید که اصولا مجموعه‌ای از ویجت است، یا اینکه برای خودتان یادآور ست کنید؛ آن هم بدون فرمان صوتی.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar معین

    میشه بگید روز عرضه‌ی جهانی Galaxy S8 در روز ۳۲ آوریل چه روزی میشه؟

    1. Avatar معین

      البته تو اصل خبر تاریخ ۲۱ آپریل رو اعلام کرده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه