عرضه بازسازی دارک سولز برای نینتندو سوییچ عقب افتاد

۲۹ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازسازی دارک سولز

شرکت بازی‌سازی باندای نامکو خبر از تاخیر در عرضه‌ی نسخه‌ی سوییچ بازسازی دارک سولز ۱ داده است. در حالی که قرار بود بازسازی دارک سولز ۱ یا همان Dark Souls Remastered در روز ۲۵ ماه می روی نینتندو سوییچ و دیگر پلتفرم‌ها عرضه شود، باندای نامکو خبر داده است که عرضه‌ی نسخه‌ی سوییچ تا فصل تابستان به عقب افتاده است.

تاریخ عرضه‌ی Dark Souls Remastered روی دیگر پلتفرم‌ها تغییر نکرده است.

تاریخ عرضه‌ی Dark Souls Remastered روی دیگر پلتفرم‌ها تغییر نکرده است؛ یعنی در همان روز ۲۵ می می‌توانیم انتظار عرضه‌ی این بازی را روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر داشته باشیم.

باندای نامکو درباره‌ی این تاخیر نوشته است: «مطمئن باشید که این زمان بیشتر، برای بهبود تجربه‌ی شما در بازی صرف خواهد شد.»

نمی‌دانیم چرا دقیقا نسخه‌ی سوییچ Dark Souls Remastered تاخیر خورده است، چون چند هفته‌ی گذشته نسخه‌ی سوییچ در نمایشگاه PAX East قابل بازی بود و بازی‌کننده‌ها هم از کامل بودن و هم‌چنین اجرای بسیار خوب آن می‌گفتند.

بازسازی دارک سولز ۱ قرار است کیفیت گرافیکی بازی را کمی بالا ببرد و بخش آنلاین بازی را هم بهبود بخشد. می‌توانید درباره‌ی Dark Souls Remastered و چگونگی اجرای آن روی پلتفرم‌های مختلف و پیشرفت گرافیکی آن از اینجا بیشتر بخوانید.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه