تاخیر در عرضه‌ی کنترلرهای حرکتی Oculus Touch تا نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تاریخ عرضه‌ی کنترلرهای حرکتی Oculus Touch تا نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ میلادی به عقب افتاده است. این خبری است که شرکت سازنده‌ی آن‌ها یعنی Oculus در قالب بیانیه‌ای منتشر کرده. در این بیانیه آمده است که برای ساخت این دسته‌های بازی، زمان بیشتری نیاز است: “در راستای بهتر کردن Touch، به زمان بیشتری قبل از عرضه‌ی آن نیاز داریم.”

شرکت Oculus در کنار اعلام خبر تاخیر در عرضه‌ی دسته‌ها، گفته است که همزمان با عرضه‌ی Touch بازی‌های متعددی هم مختص آن‌ها عرضه خواهند کرد.

البته تاخیر در عرضه‌ی کنترلرهای Oculus Touch، هیچ تاثیری روی زمان عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی Rift نخواهد گذاشت. هدست Oculus Rift هنوز هم قرار است تا در سه ماهه‌ی ابتدایی سال جدید میلادی عرضه شود. شرکت Oculus می‌گوید که به زودی پیش‌خرید هدست‌های Rift‌ آغاز خواهد شد. این هدست‌های واقعیت مجازی، به همراه یک دسته‌ی ایکس‌باکس وان عرضه خواهند شد.

شرکت Oculus که در ابتدا به صورت کاملا مستقل فعالیت خود را آغاز کرده و حتی سرمایه‌ی مورد نیاز خود را از طریق کمک‌های مالی جمع‌آوری کرده بود، چند وقت پیش از سوی «فیس‌بوک» خریداری شد. «مارک زاکربرگ»، صاحب فیس‌بوک، شخصا به هدست‌های واقعیت مجازی علاقه پیدا کرده بود و می‌خواست به بزرگ‌تر شدن هرچه بیشتر آن‌ها کمک کند.

کنترلرهای حرکتی Oculus Touch زمانی که در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۵ به نمایش گذاشته شدند، در مراحل اولیه‌ی طراحی به سر می‌بردند. شرکت Oculus‌ می‌گوید که دسته‌های فعلی‌شان نسبت به مدلی که نشان داده بودند تغییرات بسیاری کرده‌اند.

شرکت Oculus در کنار اعلام خبر تاخیر در عرضه‌ی دسته‌ها، گفته است که همزمان با عرضه‌ی Touch بازی‌های متعددی هم مختص آن‌ها عرضه خواهند کرد.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه