اولین محصول برندهای معروف؛ رنگ موی لورال

۱۹ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
تاریخچه برند لورال

لورال (Loreal) یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های فرانسوی، بزرگترین کارخانه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر است. زیرشاخه‌های آن شامل برندهای شناخته‌ شده‌ای مانند لنکوم (Lancome)، ویچی (Vichy) و گارنیر (Garnier) می‌شود. بیش از یک قرن از فعالیت این برند بزرگ می‌گذرد و با توجه به این که از بالاترین بودجه‌ها برای تحقیقات خود بهره می‌برد، صاحب بزرگترین لابراتوار آرایشی و بهداشتی جهان است. در این مقاله قصد داریم شما را با تاریخچه برند لورال بیشتر آشنا کنیم.

داستان لورال مانند خیلی از داستان‌های عاشقانه از پاریس آغاز می‌شود. در سال ۱۹۰۷ یک داروساز جوان به نام اوژن شولر (Eugène Schueller) شبانه شروع به تهیه رنگ مو در آشپزخانه خود کرد و صبح روز بعد رنگ موها را با برندی به نام اورول (Auréole) به چند آرایشگاه فروخت. البته در آن زمان رنگ مو وجود داشت و این اولین رنگ مو موجود در بازار نبود، اما قطعا بهترین رنگ مو در آن سال‌ها بود. استراتژی اولین محصول برند اورآل جواب داد و او موفق شد شرکت خود را تاسیس کند. خیلی زود در سال ۱۹۲۰ محصولات او نه تنها به استرالیا، هلند، ایتالیا و آمریکا بلکه به ۱۳ کشور دیگر نیز رسید و نام خود را به لورال تغییر داد. بعد از جنگ جهانی اول زمانی که موی کوتاه مد شد در کنار آن رنگ‌ها و مدل‌های جدید مو هم مد شد و محصول جدید لورال به نام او-کپ (O’Cap) به آرایشگاه‌ها آمد. او کپ یک لوسیون برای مو بود که برای شست‌و‌شو مو طراحی شده بود و در واقع نوعی شامپو سر بود که به بازار آمد.

محصولات لورال پاریس

محصولات دیگر لورال مثل صابون، ژل حالت دهنده مو، کرم نرم کننده و آبرسان و کرم ضد چروک و ضد پیری یکی پس از دیگری وارد بازار بزرگ لوازم آرایشی و بهداشتی شدند و برندهای دیگری را زیر مجموعه خود آوردند و عرصه رقابت را برای دیگر برندها سخت‌تر کردند.

در دهه ۵۰ میلادی برند لورال با چهره مرلین مونرو و بریجیت باردو رنگ دیگری به خود گرفت. هر دو بازیگر به عنوان مدل‌های رنگ موی روشن لورآل در جهانی شدن برند نقش داشتند.

بعد از گذشت چندین دهه رنگ موی لورال پاریس همچنان جزو بهترین و پر طرفدارترین برندهای رنگ مو است. محصولات دیگر لورال و برندهای زیر مجموعه آن همگی ارائه دهنده بهترین کیفیت لوازم آرایشی و بهداشتی دنیا هستند و همیشه بهترین حرف را برای گفتن در میان برندهای دیگر در حوزه سلامت و زیبایی دارند. ویدیو زیر تبلیغ معروف برند لورال با حضور اسطوره زیبایی بریجیت باردوت (Bridget Bardot) است.

خرید محصولات لورال

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه