تاریخ برگزاری کنفرانس خبری هواوی در MWC 2016 مشخص شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Huawei

شرکت هواوی دعوت‌نامه‌های کنفرانس خبری خودش در نمایشگاه MWC 2016 را برای رسانه‌های مختلف ارسال کرد. با توجه به این دعوت‌نامه‌ها، کنفرانس هواوی در تاریخ ۲ اسفند ماه (۲۱ فوریه) برگزار می‌شود.

به احتمال زیاد هواوی در تاریخ ۲ اسفند ماه گوشی P9 را معرفی خواهد کرد.

در حالی که تنها چند هفته تا برگزاری نمایشگاه MWC 2016‌ باقی‌مانده، شرکت هواوی خودش را برای حضور در بزرگ‌ترین رویداد موبایل دنیا آماده می‌کند. این شرکت دعوت‌نامه‌های کنفرانس خبری خودش برای ۲ اسفند ماه را ارسال کرده و به نظر می‌رسد در این مراسم، محصولات جدیدی را به نمایش در می‌آورد.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی P9 در این کنفرانس خبری معرفی خواهد شد. همچنین احتمال دارد که چند تلفن همراه هوشمند دیگر هم در رده‌های مختلف به نمایش دربیایند. هواوی سال گذشته گوشی P8 را به این شکل معرفی و در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

احتمال معرفی ساعت هوشمند جدید از سوی این شرکت در MWC 2016 بسیار کم است. این شرکت در نمایشگاه CES که مدتی پیش برگزار شد، مدل‌های جدیدی از ساعت‌های هوشمندش را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. این شرکت تبلت MediaPad M2 را هم در CES 2016 معرفی کرده بود.

لازم به ذکر است که شرکت‌های ال جی و سامسونگ هم در همین روز کنفرانس خبری خودشان را برگزار می‌کنند و به احتمال زیاد دو گوشی گلکسی S7  و LG G5  معرفی می‌شوند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar EVIL BOY

    این یعنی قدرت و اقتدار
    الجی میخاد که.در برابر رقیب هموطنش سامسونگ در بیاد و هوآوی میخاد در برابر تمام دنیا در بیاد

    هرچند که برای خودم برند مهم نیس و بیشتر به کارایی ها و قیمت با هم نگاه میکنم اما این برند ، برند اینده هستش…

  2. Avatar سینا

    کی فکر میکرد حبابی هم بشه برند و بیاد MWC و کنفراس بده… عجب دوره ای شده والا….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه