تاریخ برگزاری کنفرانس واقعیت مجازی مایکروسافت مشخص شد

۲۹ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت قصد دارد که اواسط مهر ماه کنفرانس مخصوص برای مضامین واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی برگزار کند. کنفرانسی که نام واقعیت ترکیبی روی آن گذاشته شده و قرار است در تاریخ ۱۱ مهر ماه برگزار شود. مایکروسافت در دعوت‌نامه‌های این همایش به این موضوع اشاره کرده که «الان فرصت این است که ببینید مایکروسافت در آینده به چه سمتی پیش می‌رود.» در این برنامه الکس کیپمن یکی از طراحان کینکت و هولولنز صحبت کند.

ایکروسافت چند وقتی است که هدست‌ّهای واقعیت ترکیبی خودش را با کمک شرکت‌ّهای مختلف تولید کرده است. محصولاتی که قرار است در تاریخ ۲۵ مهر ماه راهی بازار شوند. این هدست‌ها روی کامپیوترهای ویندوز ۱۰ کار می‌کنند. همچنین امکان استفاده از این محصولات با به‌روزرسان Fall Creators Update ویندوز ۱۰ فعال می‌شود. اولین هدست‌های واقعیت ترکیبی را شرکت‌های ایسر، و اچ‌پی راهی بازار می‌کنند. گفته شده قیمت این محصولات از ۲۹۹ تا ۴۵۰ دلار خواهد بود. در واقع شرکت‌های قیمت‌های خودشان را روی این هدست‌ها قرار می‌دهند.

به نظر نمی‌رسد که در این رویداد خبری از هولولنز ۲ یا مدل جدیدتر این هدست واقعیت ترکیبی نیست. گفته شده مایکروسافت کار روی هولولنز ۲ را شروع کرده و حتی یک تراشه مخصوص برای هوش مصنوعی روی آن قرار داده است.

منبع:  theverge
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه