تاریخ عرضه‌ی آپدیت پاییز ویندوز ۱۰ مشخص شد

۱۳ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت تاریخ عرضه‌ی بروزرسان بعدی ویندوز ۱۰ را مشخص کرده است. بروزرسان پاییز Creators Update ویندوز ۱۰ در روز ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) منتشر خواهد شد. مایکروسافت ماه‌هاست که مشغول آزمایش و بررسی قابلیت‌های مختلف این بروزرسانی است. بزرگ‌ترین قابلیت جدید ویندوز ۱۰ پس از این آپدیت، پشتیبانی از هدست‌ّهای واقعیت افزوده ویندوز است.

بروزرسان پاییز Creators Update امکان پین کردن افراد را به Task Bar اضافه خواهد کرد. 

پلتفرم جدید مایکروسافت برای هدست‌های واقعیت افزوده یا Windows Mixed Reality با همکاری شرکت‌های مختلفی مثل ایسر، لنوو یا ایسوس راه اندازی شده است. نرم‌افزار پشتیبانی از این هدست‌ها پس از آپدیت پاییز Creators Update بخشی از خود ویندوز خواهد بود. تعدادی از هدست‌های معرفی شده هم از همان روز ۱۷ اکتبر وارد بازار خواهند شد.

برنامه‌های بزرگی برای بروزرسانی بعدی ویندوز ۱۰ در نظر گرفته شده بود، ولی مایکروسافت عرضه‌ی آن‌ها را به عقب انداخته است. قرار بود قابلیت Timeline بخشی از این بروزرسانی باشد. با استفاده از Timeline می‌توان یک اپ را روی کامپیوتر رها کرد و بقیه‌ی کار را با همان اپ روی دیگر دستگاه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ یا حتی اندروید و iOS ادامه داد. قابلیت Timeline و هم‌چنین امکان کپی و پیست کردن روی چند دستگاه مختلف به آپدیت بهار سال آینده منتقل شده است.

بروزرسان پاییز Creators Update امکان پین کردن افراد را به Task Bar اضافه خواهد کرد. می‌توان پس از این آپدیت فایل‌های OneDrive را هم بدون سینک کردن یا دانلود یک فولدر کامل، دانلود کرد. بخشی از طراحی جدید ظاهری Fluent Design هم در آپدیت پاییز ویندوز ۱۰ اعمال خواهد شد.

آپدیت بعدی ویندوز فعلا با اسم رمز Redstone 4 شناخته می‌شود.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه