تاریخ عرضه‌ی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL مشخص شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی لومیا 950 اکس‌ال

در زمان معرفی دو تلفن همراه هوشمند لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL از سوی مایکروسافت، تاریخ عرضه‌ی آن‌ها اعلام نشد. پس از مدت‌ها و منتشر شدن شایعات مختلف، مایکروسافت اعلام کرد که این دو تلفن همراه در تاریخ ۵ آذر ماه در فروشگاه‌های این شرکت عرضه می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند.

مایکروسافت گوشی‌های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL را در تاریخ ۵ آذر ماه راهی بازار می‌کند.

البته این دو تلفن همراه برای تست در فروشگاه مایکروسافت قرار داشتند و کاربران می‌توانستند با آن‌ها کار کنند و با ویژگی‌های جدید ویندوز ۱۰ موبایل آشنا شوند. مایکروسافت مدتی پیش در وبلاگ خودش اعلام کرد که علاقه‌مندان می‌توانند این تلفن‌های همراه هوشمند را در تاریخ ۵ آذر ماه خریداری کنند. لازم به ذکر است که ۵ آذر ماه (۲۶ نوامبر) روز شکرگزاری است و شاید بسیاری از کاربران در این روز زمان کافی برای خرید نداشته باشند.
همان‌طور که از قبل گفته شده بود، دو تلفن همراه جدید مایکروسافت با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل عرضه می‌شوند. از جمله ویژگی‌های سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ برای موبایل، Continuum نام دارد که به وسیله‌ی‌ آن می‌توان گوشی را به صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر متصل کرد و تجربه‌ای مانند کارکردن با نسخه‌ی دسکتاپ ویندوز ۱۰ را به‌دست آورد.

دو گوشی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL از نظر سخت‌افزاری شبیه به یکدیگر هستند. گوشی لومیا ۹۵۰ از یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۸ بهره می‌برد و روی گوشی لومیا ۹۵۰XL از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ و صفحه نمایش ۵.۷ اینچی استفاده شده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Uber Gizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar مهدی 13770105

    فقط ویندوز حیف اپلیکیشن هاش کمه و زیاد کارای داره فقط ۹۵۰xl

  2. Avatar جعفر

    کاش اپلیکیشن با کیفیت به حد کافی براش موجود باشه

  3. Avatar مهدی

    من هم با نظر آقا مهدی ، هم اسم عزیزم موافقم .

  4. Avatar مهدی

    سلام
    ممنون از اطلاع رسانی شما
    اما در کل سایت دیجی کالا نسبت به ویندوز موبایل و مایکروسافت کم لطف و خبرها و محصولاتش رو به اندازه ی شرکت های ضعیفی مثل هوآوی پوشش نمیده که جای تاسف داره
    امیدوارم که با ورود این دو گوشی بی نظیر حمایت لازم صورت بگیره
    وطرفداران گوشی های پر نقص اندرویدی و ios جایگاه خودشون رو در مقابل این دو غول پر از تکنولوژی (دوربین ، سیستم خنک کننده ، اسکنر عنبیه و … ) متوجه بشن

    1. Avatar محمود

      چون سود کمتری براش داره.

  5. Avatar مینا

    نمیدونم چرااز ظاهرش خوشم نمیاداون تصاویری که توشایعات دیدم قشنگ تربودمخصوصااونی که مداد داشت!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه