تاریخ عرضه‌ی محتوای دانلودی Assassin’s Creed Origins مشخص شد

۲۸ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

یوبی‌سافت تاریخ عرضه و قیمت محتوای دانلودی جدیدترین قسمت مجموعه‌ی «فرقه اساسین» را مشخص کرده است. قرار است بسته‌های الحاقی و محتوای دانلودی مختلفی برای Assassin’s Creed Origins عرضه شود که برخی از آن‌ها حتی رایگان هستند. این محتوای دانلودی مراحل، آیتم‌ها و مراسم‌های مختلفی را شامل می‌شوند و طبق گفته‌ی یوبی‌سافت، ساعت‌ها به زمان بازی اضافه می‌کنند.

محتوای دانلودی بازی که قرار است در آینده عرضه شوند، از این قرار هستند. تمام این محتوای دانلودی برای کسانی که Season Pass را خریده‌اند، رایگان خواهند بود.

 

The Hidden Ones

تاریخ عرضه: ۲۳ ژانویه

قیمت: ۹.۹۹ دلار

این بسته‌ی الحاقی داستان-محور، از چگونگی گسترش اساسین‌ها می‌گوید و چهار سال پس از اتفاقات Origins روی می‌دهد. اساسین‌ها با نیروهای رومی که برای اشغال وارد منطقه شده‌اند، درگیر شده‌اند. این بسته‌ی الحاقی حداکثر تراز را به ۴۵ افزایش می‌دهد و می‌توان شخصیت اصلی را بیشتر ارتقا داد. چهار سلاح Legendary به بازی اضافه می‌شود، یک لباس جدید، دو سوار و هم‌چنین چندین سلاح جدید.

 

Discovery Tour

تاریخ عرضه: ۲۰ فوریه

قیمت: رایگان

حالت جدید Discovery Tour به صورت رایگان و در قالب یک آپدیت برای تمام کسانی که بازی را خریداری کرده‌اند، در دسترس خواهد بود. این بخش نه تنها می‌تواند برای گیمرها جذاب باشد، بلکه کسانی هم که به تاریخ علاقه دارند و نمی‌خواهند فرقه اساسین را بازی کنند، می‌توانند در Discovery Tour با مصر باستان آشنا شوند.

تورهای مختلفی در این حالت وجود خواهند داشت که توسط تاریخ‌شناسان و مصرشناسان طراحی شده‌اند و از زندگی روزمره در مصر و تاریخ آن می‌گویند. در این حالت خبری از مبارزات یا هیچ نوع مرحله و درگیری نیست و می‌توان بدون دغدغه‌ای به گشت و گذار پرداخت.

حتی کسانی که Assassin’s Creed Origins را ندارند و فقط می‌خواهند این بخش را تجربه کنند، می‌توانند آن را به صورت جداگانه و با قیمت ۲۰ دلار خریداری کنند.

 

The Curse of the Pharaohs

تاریخ عرضه: ۶ مارس

قیمت: ۹.۹۹ دلار

در این بسته‌ی الحاقی داستانی، به بررسی طلسمی قدیمی که وارد منطقه شده است می‌پردازید. بسته‌ی الحاقی «طلسم فراعنه» روی افسانه‌های مصر تمرکز دارد و بازی‌کننده‌ها در آن با فرعون‌های معروف و غول‌های افسانه‌ای مصری مبارزه می‌کنند تا متوجه شوند چه چیزی باعث زنده شدن فراعنه شده است. حداکثر تراز با این بسته‌ی الحاقی به ۵۵ افزایش پیدا می‌کند و تجهیزات بسیار جدیدی هم به بازی اضافه خواهد شد.

 

می‌توانید در ادامه تصاویری که از بسته‌های الحاقی منتشر شده است را ببینید. Assassin’s Creed Origins روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌ّهای شخصی عرضه شده است.

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه