تاریخ عرضه‌ی Doom مشخص شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی بتسدا، تهیه‌کننده‌ی مجموعه Doom، تاریخ انتشار قسمت جدید این بازی را مشخص کرده است. شماره‌ی جدید این بازی که Doom نام دارد و هیچ کلمه و شماره‌ی اضافی را در اسم‌اش به یدک نمی‌کشد، قرار است در روز سیزدهم می سال جاری میلادی، روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

بازی Doom در روز ۲۴ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ عرضه خواهد شد.

بازی قرار است در دو نسخه‌ی معمولی و کلکسیونی عرضه شود. نسخه‌ی کلکسیونی بازی ۱۲۰ دلار قیمت‌گذاری شده است و مجسمه‌ای از یکی از هیولاهای Doom را به همراه دارد. این نسخه‌ی کلکسیونی هم‌چنین در یک قاب فلزی عرضه می‌شود.

Doom_2016_02-04-16_003

مجمسه‌ی نخسه‌ی کلکسیونی بازی، یک هیولای Revenant سی سانتی‌متری دارد.

شماره‌ی جدید Doom قرار است بر خلاف قسمت سوم که بسیار تیره و تاریک بود، به ریشه‌های این مجموعه باز گردد و مثل Doom یا Doom 2، استایلی کمیک به خود بگیرد. در کنار بخش تک‌نفره‌ی بازی که مثل همیشه در مریخ و بخش‌هایی از جهنم اتفاق می‌افتد، بخش چند نفره‌ی بزرگی هم در Doom جدید قرار دارد که به بازی‌کننده‌ها اجازه می‌دهد مراحل و نقشه‌هایی برای خود بسازند و آن‌ها را به اشتراک بگذارند.

بتسدا گفته است که اگر بازی را پیش‌خرید کنید، زره‌ها و اسلحه‌هایی مختص بخش چند نفره دریافت خواهید کرد.

می‌توانید در ادامه، عکس روی جلد Doom را ببینید.

DoomCoverArt

اگر می‌خواهید تریلر و تصاویر بیشتری از بازی ببینید، به پیش‌نمایش Doom در دیجی‌کالا مگ سر بزنید. در روز سیزدهم می (۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵) به دنبال خرید بازی باشید.

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد

    رو پی سی میترکونه.وای که چه شود!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه