تاریخ عرضه‌ی Monster Hunter World مشخص شد؛ تریلر جدید بازی را از دست ندهید

۲۹ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تهیه کننده‌ی جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های «شکارچی هیولا» دیروز صبح روی سن کنفرانس سونی حاضر شد تا تاریخ عرضه‌ی بازی Monster Hunter World را اعلام کند. کنفرانس دیروز سونی که پیش از نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۱۷ برگزار شده بود، یک تریلر جدید از این بازی را هم در خودش جای داده بود.

Monster Hunter World در روز ۲۶ ژانویه سال ۲۰۱۸ روی دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ عرضه خواهد شد.

طبق خبری که کپ‌کام اعلام کرد، بازی Monster Hunter World در روز ۲۶ ژانویه سال ۲۰۱۸ به صورت همزمان در تمام دنیا و روی دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ عرضه خواهد شد. کپ‌کام برنامه دارد بازی را روی کامپیوتر هم عرضه کند، ولی فعلا اطلاعاتی از زمان عرضه‌ی بازی روی کامپیوتر منتشر نشده است.

قرار است Monster Hunter World یک نسخه‌ی کلکسیونی هم داشته باشد که شامل یک مجسمه‌ی بزرگ و معروف از این مجموعه بازی‌ها است. نسخه‌ی کلکسیونی بازی یک کتابچه طراحی‌های بازی و موسیقی‌های آن را هم در خود جای داده و با قیمت ۱۵۰ دلار فروخته می‌شود.

سونی تصمیم گرفته است به مناسبت عرضه‌ی Monster Hunter World یک طرح ویژه‌ی پلی‌استیشن۴ پرو هم برای این بازی عرضه کند.

بازی Monster Hunter World مثل دیگر قسمت‌های این مجموعه‌ی بزرگ، بازی‌کننده‌ها در نقش یک شکارچی قرار می‌دهد. بازی هنوز هم یک نقش‌آفرینی اکشن است، ولی دنیایی بسیار بزرگ‌تر و زنده‌تر پیدا کرده است؛ طوری که یک چرخه‌ی حیات کامل در دنیای بازی جریان دارد.

پیشنهاد می‌کنیم حتما تریلری که از این بازی منتشر شده است را در پایین ببینید.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. پویا

    انیمیش صورت شخصیتها چندان چنگی به دل نمی زنه. نهایتش روی اپن ورلد بودن و مکانیکهای مبارزه و تنوع هیولاها بتونه مانور بده. بازیهایی مثل Uncharted 4 و lost legacy و hellblade و این COD WW2 خیلی انتظارات ما رو بالا بردن. بازی hidden agenda رو ببینید چه انیمیشن صورت چشمگیری داره! یا دیترویت که بی صبرانه منتظرشم. به نظرم تو این زمینه horizon zero dawn با اینکه عقبتر از عنواینی که گفتم قرار می گیره باز هم از این بازی سرتره. هیولاهاش هم به نظرم جذابتره البته فقط هیولاهاش (;

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه